AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Hvordan spår dere tid? Feks. Når møter jeg den rette? I hvilken måned treffer jeg han? Jeg har tarotkort og kan legge relasjonslegg, men hvordan kan jeg bruke tarotkortene til å se NÅR ting vil skje? Er det noen av kortene som står for tall / årstid? Og hva slags tarotlegg bruker dere for å finne ut om man vil få kjæreste i år, dersom vedkommende er ukjent? Anonymkode: 4e437...b42
Stoltskeiv Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Hensikten med tarot er at du skal tolke svaret selv. Du blir bare veiledet litte granne av korta også skal du på en måte tolket svaret ditt selv. Du kan jo spøtte "Kommer jeg til å finne kjærligheten innen et år?" Ikke spør om dato osv, da får du jo ikke svar
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Det er akkurat det samme hvordan du gjør det. Bare bestem deg for at et kort representerer et tidspunkt. Anonymkode: b5cb4...f99
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat det samme hvordan du gjør det. Bare bestem deg for at et kort representerer et tidspunkt. Anonymkode: b5cb4...f99 Skal man bestemme seg for at et kort representerer et tidspunkt etter at man har lagt kortene og skal tyde dem? Eller skal man bestemme seg for at ett kort er et tidspunkt når man stokker, men før man legger kortene? Anonymkode: 4e437...b42
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 jeg pleier å ta det sånn i vår, ila sommeren, høsten osv. Men mener at de forskjellige tarot kortene er forbundet med tidsperioder. Anonymkode: 610b5...a94
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Funker virkelig tatt?sorry,men vanskelig å tro på slikt.. Anonymkode: 14850...882
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Skal man bestemme seg for at et kort representerer et tidspunkt etter at man har lagt kortene og skal tyde dem? Eller skal man bestemme seg for at ett kort er et tidspunkt når man stokker, men før man legger kortene? Anonymkode: 4e437...b42 Det er akkurat det samme. Du trenger ikke bruke tarotkort heller, det funker nøyaktig like godt med UNO-kort. Anonymkode: b5cb4...f99
Gjest O.G. Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 (endret) 21 kort romany legg. Endret 7. april 2018 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg pleier å ta det sånn i vår, ila sommeren, høsten osv. Men mener at de forskjellige tarot kortene er forbundet med tidsperioder. Anonymkode: 610b5...a94 Hvilke kort representerer vår, sommeren, høsten og vinter for deg? Eller legger du noen kort og tenker på forhånd at nå skal du legge (feks. 5 kort) vår våren, og så prøver du en gang til med 5 nye kort for sommeren, og enda ett nytt legg for høsten? De forskjellige tarotkortene er forbundet med tidsperioder, har noen her en oversikt over dette? Hvilke kort som er forbundet med hvilke tid av året? Anonymkode: 4e437...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå