AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Det begynte en ny dame på jobben for noen måneder siden. Vi jobber med litt ulike ting så har ikke fått anledning til å snakke noe særlig med henne, men vi har ved noen anledninger fått blikkontakt. Ikke sånn at blikket bare streifer forbi hverandre, men sånn at blikket møtes, jeg registrerer at hun ser på meg og regner med at hun gjør det samme, og så ser jeg bort fordi jeg ikke vil være til bry. Så hvordan vet jeg om grunnen til at vi får blikkontakt er fordi hun ser på meg eller om det bare er helt tilfeldig? Første gangen det skjedde tenkte jeg nesten ikke over det en gang, men nå som det har skjedd noen ganger begynner jeg å lure. Har liksom (nesten) aldri opplevd det med andre kollegaer, og jeg har ikke sett noe særlig på henne heller, de gangene vi har fått blikkontakt har det vært 100% tilfeldig fra min side og ikke fordi jeg har lett etter henne med blikket eller noe. Men nå som jeg tenker over det er hun egentlig ganske søt. Jeg vet ikke jeg hva sier dere? Er dette bare helt tilfeldig eller kan det bety noe? Anonymkode: 88f7d...1d1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Gå ut fra at det er tilfeldig til det motsatte er bevist. Og da mener jeg til hun rett ut forteller deg at hun er interessert i deg. Å se etter tegn og tolke helt naturlige ting i sin favør fører sjeldent noe godt med seg, potensiell forelskelse fordi du forelskelser deg i din oppfattelse, og ikke nødvendigvis virkeligheten og hennes intensjon, også blir du frustrert og såra og bruker uendelig mye tanketid og analyseringskrefter på det. Bare bortkasta. Anonymkode: a8a4b...216 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Det trenger ikke være mer interesse enn at hun ser noe i deg som hun liker. Jeg hadde det sånn med en mann. Det var helt formidabel kjemi og forståelse mellom oss. Men aldri, ikke EN gang noe seksuelt. Han var gift og elsket henne. Jeg var i samme situasjon. Så det kan være "bare" det. Og det kan være noe annet. Det finner dere vel ut av etterhvert. Anonymkode: 736f7...ecd
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det begynte en ny dame på jobben for noen måneder siden. Vi jobber med litt ulike ting så har ikke fått anledning til å snakke noe særlig med henne, men vi har ved noen anledninger fått blikkontakt. Ikke sånn at blikket bare streifer forbi hverandre, men sånn at blikket møtes, jeg registrerer at hun ser på meg og regner med at hun gjør det samme, og så ser jeg bort fordi jeg ikke vil være til bry. Så hvordan vet jeg om grunnen til at vi får blikkontakt er fordi hun ser på meg eller om det bare er helt tilfeldig? Første gangen det skjedde tenkte jeg nesten ikke over det en gang, men nå som det har skjedd noen ganger begynner jeg å lure. Har liksom (nesten) aldri opplevd det med andre kollegaer, og jeg har ikke sett noe særlig på henne heller, de gangene vi har fått blikkontakt har det vært 100% tilfeldig fra min side og ikke fordi jeg har lett etter henne med blikket eller noe. Men nå som jeg tenker over det er hun egentlig ganske søt. Jeg vet ikke jeg hva sier dere? Er dette bare helt tilfeldig eller kan det bety noe? Anonymkode: 88f7d...1d1 Kan jo hende det er litt på den samme måten for henne som for deg. Først tilfeldig, men så oppdaget hun at du var litt søt Anonymkode: 7ed81...55c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Mest sannsynlig er det bare tilfeldig, og hun gjør nok dette med de andre kollegaene hun ikke har rukket å bli kjent med ennå også. Om blikkene deres møtes og du rekker å telle «1001, 1002, 1003», så kan det godt hende hun ønsker kontakt, men det trenger ikke å være av en romantisk karakter. Best å ikke overanalysere slike ting. Anonymkode: 8cbc1...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå