AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Heihei, Jeg skal ha vors neste helg og er så redd stemninga skal bli skikkelig klein. Tenker derfor å lage velkomstdrink for å få folk skikkelig drita. Noen som har noen gode kombinasjoner? helst så sterke som mulig og at de smaker svakt! Anonymkode: 01ed2...b8b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heihei, Jeg skal ha vors neste helg og er så redd stemninga skal bli skikkelig klein. Tenker derfor å lage velkomstdrink for å få folk skikkelig drita. Noen som har noen gode kombinasjoner? helst så sterke som mulig og at de smaker svakt! Anonymkode: 01ed2...b8b Umulig, såfremt du ikke gir de en halvliter vodka hver. Anonymkode: 12018...4d8 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Du vil at kvelden skal ende tidlig fordi du har sjenka dem dritings? Trivelig du er da. Er dere i det hele tatt 18 år? Anonymkode: 8ef1b...b12 19
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Det er ikke lov å oppfordre til rus her inne og ingen kan vite om dere er myndige, eller om du er en gris som vil prøve å sjenke en jente å foregripe deg på så tråden er rapportert for stenging. Anonymkode: 8faad...542 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Lag jelly shots👍 Anonymkode: 5e0e5...890 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov å oppfordre til rus her inne og ingen kan vite om dere er myndige, eller om du er en gris som vil prøve å sjenke en jente å foregripe deg på så tråden er rapportert for stenging. Anonymkode: 8faad...542 Jeg er bare en jente på 23 som har invitert litt for mange ukjente... Må vel være lov å spørre om sånt, alt her inne på KG kan jo teoretisk være løgn.. Anonymkode: 01ed2...b8b 1
solmåneogstjerner Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 Men hvorfor skal folk bli 'drita' med en gang? Kan du ikke gjøre noe annet for å sørge for god stemning? Bra musikk, velkomstdrink (ikke enorme mengder alkohol), kanskje en quiz, litt snacks, sørge for nok sitteplasser. Vær selv i godt humør (IKKE ved å ha kastet innpå en halv flaske før gjestene kommer!) Da har du lagt grunnlaget for en fin kveld. 10
Gjest making.a.mess Skrevet 6. april 2018 #9 Skrevet 6. april 2018 Ufint av deg. Om drinken er sterk men smaker svakt så kan folk feilberegne inntaket utoverkvelden og bli skikkelig dårlige. Hadde blitt dritsur hadde jeg visst at det var planlagt. Du er en skikkelig dårlig venn. Høres ut som om du er veldig ung, dum og uerfaren
BlendaSensitive Skrevet 6. april 2018 #10 Skrevet 6. april 2018 Vet du om du har invitert mange folk, så bruker det løse seg selv. Det eneste du oppnår med masse alko tidlig er at, visst det blir fort fart på kvelden, men så risikerer du at folk blir trøtte, sure og går hjem tidlig. Det er når det er færre folk som er helt ulike at det bruker bli kleint. Tips: Mange ulike folk setter gjerne fart på diskusjoner. Folk må jo hilse på hverandre. Du som vert kan presentere de og gjerne nevnte saker som du tror folk har felles, "her er sara hun studerer/intresse/etc xxx, samme som du har yyy". Musikk! Og gjerne snacks, dele på potetgull, dipp, grønnsaker i staver, nøtter etc. Da får vi staute nordmenn noe å holde i handen og gjøre. Sett gjerne frem ingredienser for drink eller bowl. Det er alltid noen som vil leke bartender, eller så printer du ut et par enkle cocktails som ikke er dyre eller vanskelig. Dette igjen gir folk samtalsemner og de kan hjelpe hverandre. Og om du ikke er supersosial, be en venn/venninne som alltid prater med alle om hjelp OM det skulle bli dårlig stemning. (jeg for min del hater quiz og leker, synes DET er kleint, men vi er ulike og du vet vel hva du og vennene dine liker) Lykke til, nå fikk jeg også lyst på fest!
Gjest making.a.mess Skrevet 6. april 2018 #11 Skrevet 6. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare en jente på 23 som har invitert litt for mange ukjente... Må vel være lov å spørre om sånt, alt her inne på KG kan jo teoretisk være løgn.. Anonymkode: 01ed2...b8b Da går man for underholdning, ikke for å få gjestene fulle asap
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. april 2018 #12 Skrevet 6. april 2018 Lag en skikkelig punsj, da merker man ikke spritsmaken så godt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #16 Skrevet 6. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Long Island. Anonymkode: 1fbeb...e90 Et flott sted:-) Anonymkode: 12018...4d8
Gjest Overrasket Skrevet 6. april 2018 #17 Skrevet 6. april 2018 Du tenker i feil retning. Du vil at gjestene skal slippe seg løs litt, ikke spy ned toalettet ditt (og andre rom) før kl 9. Dette er en verts eneansvar, og skal ikke overlates til billig sprit med guffen smak. Kjøp inn nok cava, prosecco, cremant eller franciacorta (altså musserende vin) til at alle får et generøst glass. Len deg tilbake og vent 15-20 minutter, så er saken løst. Det går an å gjøre ting med et snev av stil selv om det heter "vors".
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #18 Skrevet 6. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et flott sted:-) Anonymkode: 12018...4d8 God drink er det også. Anonymkode: 1fbeb...e90
Fru Uperfekt Skrevet 6. april 2018 #19 Skrevet 6. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare en jente på 23 som har invitert litt for mange ukjente... Må vel være lov å spørre om sånt, alt her inne på KG kan jo teoretisk være løgn.. Anonymkode: 01ed2...b8b Drita = nei nei Det du ønsker er vel helst at de raskt oppnår det som kan kalles lykkepromille (0,7)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #20 Skrevet 6. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: God drink er det også. Anonymkode: 1fbeb...e90 Long Island Icetea that is, isf:-) Anonymkode: 12018...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå