AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Er ny på tinder, og opplever at jeg av og til får opp et sensurert bilde under meldinger som jeg ikke kan se som har et Orange hjerte. Hva betyr det? Og stemmer det at betaler jeg for tinder så kan jeg se alle som evnt skulle like meg? Jeg synes det høres merkelig ut at dem sier at fordelen med tinder er at ingen vet om eller dem du ser bilde av er sveipet verken høyre eller venstre i utgangspunktet, men ved å betale kan jeg se hvem som liker meg`?? Anonymkode: 1163a...200 1
Værre Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Ja hvis du har Tinder gull kan du se hvem som har likt deg.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: (...) Anonymkode: 1163a...200 Ja. Anonymkode: fcd06...c78
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Ja du kan se dem, veldig praktisk, for da kan du slippe å sveipe gjennom så mange kleine folk, og heller bare trykke ja på de du liker. Dyrt, men anbefales. Anonymkode: cff28...d19
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Det er jo litt teit da. Tar liksom bort noe av poenget: Det at man skal like hverandre... Anonymkode: 30c53...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo litt teit da. Tar liksom bort noe av poenget: Det at man skal like hverandre... Anonymkode: 30c53...6aa Det tar ikke bort noe poeng. Man trykker fremdeles bare på dem man liker, men sparer tid. Anonymkode: cff28...d19 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #7 Skrevet 19. april 2018 Er det kun menn som trenger å betale for dette? Anonymkode: 1163a...200 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #8 Skrevet 19. april 2018 Jeg som kvinne har dette. Så jeg sveiper bare blant de som liker meg Anonymkode: e55e6...2b7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #9 Skrevet 19. april 2018 På 6.4.2018 den 11.20, AnonymBruker skrev: Det tar ikke bort noe poeng. Man trykker fremdeles bare på dem man liker, men sparer tid. Anonymkode: cff28...d19 Jo, det tar bort et poeng. Noe av det beste med tinder var at det ikke var flaut å trykke liker, man hadde ingenting å tape, for den andre personen fikk ikke vite om du hadde likt før de liker selv. Anonymkode: ed92c...85a 4
Kreator Skrevet 19. april 2018 #10 Skrevet 19. april 2018 On 4/5/2018 at 11:32 PM, AnonymBruker said: Er ny på tinder, og opplever at jeg av og til får opp et sensurert bilde under meldinger som jeg ikke kan se som har et Orange hjerte. Hva betyr det? Og stemmer det at betaler jeg for tinder så kan jeg se alle som evnt skulle like meg? Jeg synes det høres merkelig ut at dem sier at fordelen med tinder er at ingen vet om eller dem du ser bilde av er sveipet verken høyre eller venstre i utgangspunktet, men ved å betale kan jeg se hvem som liker meg`?? Anonymkode: 1163a...200 En del menn har en annen metode for å se hvem som liker seg også. Sveip alle til høyre. Også unmatcher du de du ikke liker. Hvis du ikke betaler for Tinder Pluss så er det en grense på 100 likes om dagen eller noe sånt, men over tid så tror jeg ikke dette er noe problem. Jeg har også lest at en del menn synes det er guffent (selvydmykende) å se lista over hvor mange håpløse håpefulle kvinner som liker de, og hvor få av de mennene liker tilbake. Man skulle tro at kvinner følte det litt på samme måte, men det vet jeg ikke noe om. Jeg har ingen egen erfaring her, kun ting jeg har lest. Jeg liker spenningen Tinder gir uten betaling og er muligens heldig at jeg som regel har noen å date når muligheten byr seg.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #11 Skrevet 20. april 2018 På 19.04.2018 den 15.03, AnonymBruker skrev: Jeg som kvinne har dette. Så jeg sveiper bare blant de som liker meg Jeg er ikke interessert i at venner eller venner av venner skal vite at jeg er på tinder. Er det noen måte å blokkere at dem ser meg? Kan jeg f.eks sperre min profil slik at ingen ser den, men at jeg får opp alle damene så er, også blir alle dem jeg sveiper til høyre tilgjengelige til å se min profil? Eller har jeg misforstått? Anonymkode: 1163a...200
AnonymBruker Skrevet 21. april 2018 #12 Skrevet 21. april 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke interessert i at venner eller venner av venner skal vite at jeg er på tinder. Er det noen måte å blokkere at dem ser meg? Kan jeg f.eks sperre min profil slik at ingen ser den, men at jeg får opp alle damene så er, også blir alle dem jeg sveiper til høyre tilgjengelige til å se min profil? Eller har jeg misforstått? Noen som kan bekrefte om dette stemmer? Anonymkode: 1163a...200
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #13 Skrevet 23. april 2018 På 6.4.2018 den 10.24, AnonymBruker skrev: Ja du kan se dem, veldig praktisk, for da kan du slippe å sveipe gjennom så mange kleine folk, og heller bare trykke ja på de du liker. Dyrt, men anbefales. Anonymkode: cff28...d19 DYrt? Hva koster det? Anonymkode: eb60e...57e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #14 Skrevet 23. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: DYrt? Hva koster det? Anonymkode: eb60e...57e 159 kr hvis du bare vil ha én måned, 95kr/mnd hvis du binder deg i 6 mnd, og 75kr/mnd hvis du binder deg i 12 mnd. Anonymkode: ed92c...85a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #15 Skrevet 23. april 2018 På 19.4.2018 den 15.03, AnonymBruker skrev: Jeg som kvinne har dette. Så jeg sveiper bare blant de som liker meg Anonymkode: e55e6...2b7 Det betyr også at du går glipp av en del gutter hvis du bare plukker fra tinder gold-poolen. Det har med algoritmen å gjøre. Alle skal kunne like og bli likt. Anonymkode: f0fc5...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #16 Skrevet 24. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det betyr også at du går glipp av en del gutter hvis du bare plukker fra tinder gold-poolen. Det har med algoritmen å gjøre. Alle skal kunne like og bli likt. Anonymkode: f0fc5...8d1 Jo, men hvis de liker meg så havner de vel der? Og det er jo bare de jeg er interessert i. Anonymkode: e55e6...2b7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #17 Skrevet 24. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 159 kr hvis du bare vil ha én måned, Prisen hos meg er 199 kr for en mnd. Om jeg kjøper en mnd gold, vil jeg da kunne velge at ingen ser meg, bortsett fra damene jeg sveiper til høyre? Jeg ønsker ikke venner skal se meg på tinder, derfor er dette viktig for meg. Som jeg skrev tidligere: "Jeg er ikke interessert i at venner eller venner av venner skal vite at jeg er på tinder. Er det noen måte å blokkere at dem ser meg? Kan jeg f.eks sperre min profil slik at ingen ser den, men at jeg får opp alle damene så er, også blir alle dem jeg sveiper til høyre tilgjengelige til å se min profil? Eller har jeg misforstått? " Anonymkode: 1163a...200
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 Da tar jeg opp denne tråden fra april igjen siden jeg aldri fikk noe svar Er det slik at betaler jeg for tinder pluss: a) Kan jeg velge at ingen ser meg, men alle jeg trykker like på kan se min profil? b) Kan jeg blokkere ekser og venner fra å se meg om A ikke går? Noen som kan være så snill å bekrefte Anonymkode: 1163a...200
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #19 Skrevet 3. juni 2018 På 24.4.2018 den 11.12, AnonymBruker skrev: Prisen hos meg er 199 kr for en mnd. Om jeg kjøper en mnd gold, vil jeg da kunne velge at ingen ser meg, bortsett fra damene jeg sveiper til høyre? Jeg ønsker ikke venner skal se meg på tinder, derfor er dette viktig for meg. Som jeg skrev tidligere: "Jeg er ikke interessert i at venner eller venner av venner skal vite at jeg er på tinder. Er det noen måte å blokkere at dem ser meg? Kan jeg f.eks sperre min profil slik at ingen ser den, men at jeg får opp alle damene så er, også blir alle dem jeg sveiper til høyre tilgjengelige til å se min profil? Eller har jeg misforstått? " Anonymkode: 1163a...200 Prisen hos meg er fortsatt 159kr. Så rart at det er ulikt. Har ingen svar på spørsmålene dine dessverre, har ikke prøvd tinder gold selv. Men hvorfor vil du ikke at vennene dine skal se at du er på tinder? Skal jeg gjette så tror jeg ikke du kan velge hvem som ser deg, nei. Tinder gold er vel bare for at du skal kunne se hvem som allerede har likt deg før du liker dem tilbake. Anonymkode: ed92c...85a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #20 Skrevet 4. juni 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg gjette så tror jeg ikke du kan velge hvem som ser deg, nei. Tinder gold er vel bare for at du skal kunne se hvem som allerede har likt deg før du liker dem tilbake. Takker for svar:) jeg googlet litt og kom over dette: "Tinder Plus allows you to hide your profile from the whole pool of tinder users and show only to the ones that you right swipe on. It’s a pretty neat feature since you don’t have to worry about your friends seeing your profile on tinder. But you’ll have to subscribe to the Tinder plus subscription for this feature to work it’s not for free users. link: https://www.quora.com/How-do-I-be-hidden-in-Tinder-so-that-only-I-can-see-other-profiles Det må da bety at kun folk jeg sveiper til høyre er dem som ser meg da? Anonymkode: 1163a...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå