AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Sluttet på P-piller 11. mars, i håp om at syklusen skulle komme tilbake og vi kunne være klare til prøving til sommeren. Siden da har vi hoppet av i svingen én gang, 8 dager etter pilleslutt (19. mars). Jeg har de site 7 dagene merket meg ekstremt såre brysvorter. I går trodde jeg at jeg fikk mensen, men det var bare rosa utflod, som har fortsatt litt i dag. I dag ble jeg også plutselig voldsomt kvalm på bussen(noe jeg aldri har blitt før), samt at jeg fikk en del plutselige stikkinger nederst i magen, som strakte seg utover i lysken på en måte. Jeg har egentlig avfeid det hele med at kroppen min bare er litt i ulage og må finne ut av ting etter pilleslutt. Jeg var derimot på butikken i dag, og så en RFSU tidligtest i kassa, og tok den med. Mest for å roe meg selv før helgens festligheter. Dum som jeg var tok jeg denne testen nå, i kveld, på kveldsurin. På testen kunne jeg etter 15 min skimte en strek, hvis jeg holder den i sterkt lys. For svak til at jeg får den med på bilde. Er det skyggestrek? Basert på når jeg sluttet med P-piller er det vel egentlig for tidlig å få positiv test, eller? Bør jeg ta ny test i morgen, på morgenurin, eller er det bare bortkasta? Hilsen sliten og fortsatt småkvalm, og nå i tillegg søvnløs Anonymkode: a014f...8c9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Ta en ny test på morgenurin. Anonymkode: 31369...672
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en ny test på morgenurin. Anonymkode: 31369...672 Så du mener det er plausibelt at jeg er gravid alt nå, og at jeg vil se det på en test i morgen tidlig? Herregud, snakk om flaks/uflaks i så fall... jaja, får ta det som det kommer. Hadde håpet på å få svar om at det var alt for tidlig, og at det garantert bare var skyggestrek 😅 Anonymkode: a014f...8c9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Strek er strek Jeg fikk positiv graviditetstest ca 4 uker etter p-pilleslutt. Jeg hadde riktignok ingen graviditetssymptomer så tidlig, men testet bare for gøy, og den var positiv Test igjen om en uke Anonymkode: f5589...9d6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sluttet på P-piller 11. mars, i håp om at syklusen skulle komme tilbake og vi kunne være klare til prøving til sommeren. Siden da har vi hoppet av i svingen én gang, 8 dager etter pilleslutt (19. mars). Jeg har de site 7 dagene merket meg ekstremt såre brysvorter. I går trodde jeg at jeg fikk mensen, men det var bare rosa utflod, som har fortsatt litt i dag. I dag ble jeg også plutselig voldsomt kvalm på bussen(noe jeg aldri har blitt før), samt at jeg fikk en del plutselige stikkinger nederst i magen, som strakte seg utover i lysken på en måte. Jeg har egentlig avfeid det hele med at kroppen min bare er litt i ulage og må finne ut av ting etter pilleslutt. Jeg var derimot på butikken i dag, og så en RFSU tidligtest i kassa, og tok den med. Mest for å roe meg selv før helgens festligheter. Dum som jeg var tok jeg denne testen nå, i kveld, på kveldsurin. På testen kunne jeg etter 15 min skimte en strek, hvis jeg holder den i sterkt lys. For svak til at jeg får den med på bilde. Er det skyggestrek? Basert på når jeg sluttet med P-piller er det vel egentlig for tidlig å få positiv test, eller? Bør jeg ta ny test i morgen, på morgenurin, eller er det bare bortkasta? Hilsen sliten og fortsatt småkvalm, og nå i tillegg søvnløs Anonymkode: a014f...8c9 Har ei venninne som ble gravid to uker etter p pille slutt, sønnen er i dag 2 år så det er fult mulig. Anonymkode: 57351...86c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Første jeg merka selv og var ekstremt ømme pupper, sånn at jeg gråt om bare litt tøy kom borti. Hadde selv positiv test allerede 10 dager etter befruktning og hatt ømme pupper i noen dager allerede. Anonymkode: 57351...86c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 Sikker på at det ikke er eggløsning du har? Jeg ble kvalm, såre brystvorter, stikkinger/smerter nederst i magen og hadde blodig el-slim når jeg fikk eggløsning etter å ha sluttet på pillen. Aldri opplevd det før. Noen ganger kan det også se om som svake positive tester uten å være det. Bare se innom tråden om tolkning av G-tester. Men masse lykke til Anonymkode: 2301c...83b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at det ikke er eggløsning du har? Jeg ble kvalm, såre brystvorter, stikkinger/smerter nederst i magen og hadde blodig el-slim når jeg fikk eggløsning etter å ha sluttet på pillen. Aldri opplevd det før. Noen ganger kan det også se om som svake positive tester uten å være det. Bare se innom tråden om tolkning av G-tester. Men masse lykke til Anonymkode: 2301c...83b Test på morgenurin viste svak, men tydelig positiv. (Trengte ikke flomlys for å se streken 😅) Så da var vi ferdig med prøving før vi rakk å begynne, om alt går bra herfra da. Når det kommer til eggløsning så pleier jeg ha ømme bryster, nå var det rett og slett bare usannsynlig såre brysvorter det var snakk om. Hadde de bare vært ømme hadde jeg nok tenkt eggløsning selv. Anonymkode: a014f...8c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå