AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Hva er deres med skremmende/skumleste opplevelser? Selv må det være den gangen jeg satt fast en stor kjøttbit fast i halsen som liten, fikk ikke puste og ble helt blå i fjeset. Opplevelsen sitter hardt enda og fortsatt redd for å spise kjøtt som ikke er ordentlig mørt.... Anonymkode: f68f4...0c4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Det skjedde på Vasaplatsen i Göteborg i 1992. Jeg rakk å kaste meg inn i et portrom sekundet før den ene av to sporvogner som hadde krasjet smalt inn i veggen der jeg hadde stått like før. Jeg kom fysisk uskadd fra det bortsett fra noen små glasskutt, men jeg så mye grusomt. Det var døde og skadde mennesker overalt. Anonymkode: 3b5ca...d07
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjedde på Vasaplatsen i Göteborg i 1992. Jeg rakk å kaste meg inn i et portrom sekundet før den ene av to sporvogner som hadde krasjet smalt inn i veggen der jeg hadde stått like før. Jeg kom fysisk uskadd fra det bortsett fra noen små glasskutt, men jeg så mye grusomt. Det var døde og skadde mennesker overalt. Anonymkode: 3b5ca...d07 Godt å høre at alt gikk fysisk bra med deg! Må være utrolig skremmende å være midt oppi noe sånt Anonymkode: f68f4...0c4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Var i en ulykke og skadet meg. Det var en så spesiell ulykke og skade (ingen lege hadde sett noe lignende) at jeg ikke kan skrive hva der var, men skaden var av en slik karakter at jeg hadde blødd ihjel om den var 5 cm unna. Jeg har varige skader, men ikke så ille selv om jeg har litt vondt, og var veldig engstelig en stund etterpå, men nå merker jeg ingenting psykisk. Jeg er i full jobb og har det bra. Anonymkode: 04e2f...8a9
Gjest PaN Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Kjørte utfor veien en gang, oppi busker osv men kom overraskende nok opp på veien og kunne kjøre videre. Ble noen småskader men det var lett å fikse.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Var i Nice i juli 2016. Gikk fra promenaden 10-20 minutter før lastebilen kom. Satt meg på en bar i nærheten. Så ikke promenaden fra baren, var mange små sidegater. Mennesker kom løpende forbi i gatene og var helt forvirra. Vi som var på baren måtte gå inn å gjemme oss. Var helt kaos og folk skjønte ikke hva som hadde skjedd før etter 30-40 min etterpå. Surrealistisk opplevelse. Anonymkode: 1e621...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var i en ulykke og skadet meg. Det var en så spesiell ulykke og skade (ingen lege hadde sett noe lignende) at jeg ikke kan skrive hva der var, men skaden var av en slik karakter at jeg hadde blødd ihjel om den var 5 cm unna. Jeg har varige skader, men ikke så ille selv om jeg har litt vondt, og var veldig engstelig en stund etterpå, men nå merker jeg ingenting psykisk. Jeg er i full jobb og har det bra. Anonymkode: 04e2f...8a9 Ingen lege har sett lignende? Les første avsnitt her. https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/ddk7wj/Hvordan-bli-en-god-pasient--Tegnehannes-guide Anonymkode: c17ac...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå