AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Gjør du det? Og har det noe som helst å si for fargen?🙈🙃 Anonymkode: e1ed0...05a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Det hender. Men har ingen ting å si. Anonymkode: 41b36...bbd
GUEST_LM Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Har hørt at hvis en dusjer etter sol vil fargen forsvinne så og si, men er ikke noe behagelig å legge seg til sengs i kald svette for å si det sånn Men dette kan hende å bare være en myte, så vil ikke si noe sikkert.
MissPierce Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Om jeg tar sol etter trening så gjør jeg det. Men ellers så synes jeg det kan være greit å ta sol ikke lenger etter at jeg har dusjet, for da svetter jeg minimalt. Å kan gjøre det før jeg skal noe annet Ellers så sittet fargen i hudlaget, og man kan ikke vaske den av ved å dusje. Man blir heller ikke brunere av å svette mye.
VinterRose Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Ja, liker ikke "solariumslukten". Har jo ikke noe å si for fargen såfremt du ikke skrubber av huden..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Gjør du det? Og har det noe som helst å si for fargen?🙈🙃 Anonymkode: b3418...bfa
puppi Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 Ja, og hvis du skrubber deg med klorin, så sitter brunfargen enda bedre
solmåneogstjerner Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 Har ikke noe å si for fargen! Det er jo ikke som om den males på 😉 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 Nei, for jeg innbiller meg at fargen trenger litt tid på å gå innover i hudlagene, og vil ikke skrelle av ytterste hudlag med en gang før fargen har fått "satt seg". Er jo ikke sikkert det er sånn da, men det som hvertfall er sikkert er at man lett kan få tørr hud av å dusje rett etter grilling/solarium/soling. Anonymkode: fc047...8dc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #10 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, for jeg innbiller meg at fargen trenger litt tid på å gå innover i hudlagene, og vil ikke skrelle av ytterste hudlag med en gang før fargen har fått "satt seg". Er jo ikke sikkert det er sånn da, men det som hvertfall er sikkert er at man lett kan få tørr hud av å dusje rett etter grilling/solarium/soling. Anonymkode: fc047...8dc Det er ikke sånn. Anonymkode: dee5a...433 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå