AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 j25, har fått orgasme en gang for meg selv, aldri med partner, hva er galt med meg? Anonymkode: f7361...99b
jente 93 Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Det er ikke noe galt med deg, det er vanskelig for mange kvinner. Har du prøvd leketøy, klitorisvibrator? Hvis du bor i Oslo kan du gå til en drop-in time hos sex og samfunn, de har sexologer du kan snakke med. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Ingenting, det er mest sannsynlig dine partnere det er noe galt med, at de er dårlige i senga. Prøv å ha sex med eldre menn så skal du se det blir mye bedre for de kan sakene sine og er opptatt av kvinnens nytelse og varer mye lenger Er så mange unggutter som tror at sex handler om å stryke på trusa i 20 sekunder og dra frem penis og dunke på i 8 minutter til de kommer. Som er dårlige på foreplay, og selve sexakten og ikke har peiling (eller gidder) på hva som faktisk er godt for en jente. (klitoris stimuli gjennom samleiet og ikke bare som foreplay, og stimulering av g punktet, som ikke skjer av å bare stikke penis rett inn og ut) Anonymkode: 78162...433 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: j25, har fått orgasme en gang for meg selv, aldri med partner, hva er galt med meg? Anonymkode: f7361...99b Jeg tror du er ganske normal. Med trening, opplæring av partneren din og tålmodighet går det sikkert bedre etter hvert. Anonymkode: fe963...3bf 1
Gjest Mandarinskall Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Du må rett og slett øve deg med en dildo så blir du vant med en penis etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingenting, det er mest sannsynlig dine partnere det er noe galt med, at de er dårlige i senga. Prøv å ha sex med eldre menn så skal du se det blir mye bedre for de kan sakene sine og er opptatt av kvinnens nytelse og varer mye lenger Er så mange unggutter som tror at sex handler om å stryke på trusa i 20 sekunder og dra frem penis og dunke på i 8 minutter til de kommer. Som er dårlige på foreplay, og selve sexakten og ikke har peiling (eller gidder) på hva som faktisk er godt for en jente. (klitoris stimuli gjennom samleiet og ikke bare som foreplay, og stimulering av g punktet, som ikke skjer av å bare stikke penis rett inn og ut) Anonymkode: 78162...433 Cut the crap! Det er slett ikke mannens ansvar å gi dama orgasme. Greit at mannen ikke bør være en egoistisk drittsekk som bare peiser på og ruller seg over og sovner når han er ferdig, men det er faktisk dama selv som må sørge for at hun kommer i mål. Menn er ikke tankelesere og alle damer er ikke like så skal man få glede av sex må man vite hva man liker og sørge for at man får det man trenger. Kommer man ikke vaginalt (som er helt normalt) må man hjelpe til selv og stimulere klitoris. Mannen kan gjerne hjelpe litt til men det er ikke hans eneansvar. Hilsen "eldre" dame. Anonymkode: f75b4...49f 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 Du og de du har hatt sex med har ikke matchet godt nok. Du må treffe en som vet hva han driver med. Anonymkode: 33448...9ef
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 «Eldre»dame har skjønt det! Menn får skylda for alt her på KG. La gå at vi har et visst ansvar, men ikke for ALT som ikke går kvinners vei. hilsen «eldre» mann. Anonymkode: f4471...84f
Gjest String Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 Jeg er 23 og har hatt sex med endel menn. Du må rett og slett bare prøve ut forskjellige typer og hva de kan gi deg seksuelt. Eldre menn er som regel flinkere (har prøvd 38 år da jeg var 20 og 49 da jeg var 22). De yngre er mer usikre, men de har jo en tightere kropp og det tenner
Suzzi Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 Jeg har slitt mye med samme problemet. Oppnår ikke orgasme av penetrering, og klarer det nesten aldri med stimulering av klitoris for når jeg begynner å nærme meg orgasme skjelver jeg sånn at jeg ikke klarer å fortsette med fingrene. Løsningen for meg har blitt womanizer som fungerer minst like bra på meg som alle omtalene jeg har hørt om den. Jeg har den nyeste varianten womanizer starlet som selges på kondomeriet til 699. Jeg vil virkelig anbefale å sjekke den ut for å se om det kan være noe for deg. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #13 Skrevet 8. april 2018 Øv deg alene med dildo. Slappe av nyte når du kommer til en god følelse forsett der hold ut bare nyte. Jo lengre du holder jo sterkere orgasme får du.Det blir lettere å få orgasme jo eldre du blir mer trent. Anonymkode: a03e5...4aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå