Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Prøver å finne teksten, er det noen som kan hjelpe?
nyibyen Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Det er helt UTROLIG at han faktisk har SUNGET dette stykket. Hvem i all verden er det som snekrer sammen en TEKST og gjør herverk på et fint klassisk instrumentalstykke??!!! :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Jan Werners versjon av Air er det absolutt nydeligste jeg har hørt på musikkfronten de siste femten årene. Han og han alene er grunnen til at vi valgte Air som solostykke da vi giftet oss i fjor vår. Jan Werner har en praktvokal mange misunner han, og han er fabelaktig dyktig. Og teksten til Air er guddommelig. Dessverre har jeg den ikke nedskrevet noe sted......
*Lene* Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Enig med Tex her.. Sangen er nyydelig! Jan Werner har en av de flotteste stemmene jeg vet om Desverre har jeg ikke teksten.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #7 Skrevet 27. mars 2005 ...you found your father, when you pray, let me hold your hand......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå