Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å bli litt lei.

Det er en ung jente som er i lære på arbeidsplassen min. Jeg har virkelig likt henne godt veldig lenge, men nå begynner jeg å føle at hun bruker den gode tonen vi har til hennes fordel.

Jeg blir benyttet som en klagemur, og det er mye klaging på arbeidsoppgaver som er tunge. Problemet er bare at; slik er jobben. Jeg er altfor snill og støtter henne i det meste, selv når jeg kanskje er litt uenig. Så jeg må også bli flinkere til å si hva jeg mener.

Jeg vil jo ikke slutte å støtte henne, men jeg vil heller ikke forbli en person hun kan komme til hver gang hun syns noe er tungt.

Selv kan jeg til tider ha det tungt på jobb, men jeg ytrer det ikke. Hun spør heller aldri meg om noe, hvordan det går med meg osv..

For meg fremstår hun som mer og mer egoistisk og selvsentrert. Så hva gjør jeg? Det er jo ikke slik at jeg blir sur på henne eller noe. Hun er jo over 10 år yngre enn meg, og de fleste i hennes alder er vel ofte selvopptatte.

Anonymkode: 9cea7...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En måte kan jo være hvis du sitter opptatt med noe når hun kommer så kanskje si at: du.. vet du hva.. det var leit å høre, men jeg er litt opptatt akkurat nå... Feks noe sånt, på en måte en hyggelig avvisning. 

Anonymkode: be64b...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...