AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Hvordan virker det, bare gi beskjed til lærer dagen før eller er det noe jeg må søke om? Anonymkode: b3f3e...767
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Bare gi beskjed dagen før. Du trenger ikke søke om fri så lenge det er færre enn 2 dager Anonymkode: bac2e...368
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Ved vår skole er jeg blitt bedt om å søke om fri, så mulig det er ulikt fra kommune til kommune. Men aldri vært noe problem å få fri da og det blir jo en søknad på kort varsel (det normale her er at man skal søke 4 uker før, men dette er jo ikke mulig ved en begravelse). Anonymkode: 13d16...fa9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Vi måtte også søke om fri til begravelse. Anonymkode: d9fb1...245
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan virker det, bare gi beskjed til lærer dagen før eller er det noe jeg må søke om? Anonymkode: b3f3e...767 På skolen er det nøyaktig slik som i arbeidslivet, skal man ikke på skolen så er man enten hjemme på grunn av sykdom, eller man søker permisjon av x grunn. Her begravelse. En skole som ikke innvilder fri på grunn av begravelse, det vil være merkelig. Mange foreldre tror at det er greit å ta barna ut av skplen for ulike formål. Hensikten med skolen er at barn skal være på skolen for å lære. Derfor er reglene blitt netydelig innskjerpet med hensyn til å ta barn ut av undervisningssituasjonen. Anonymkode: 33ead...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå