Gå til innhold

Angående farskap og erklæring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når må farskap senest bli erklært? Det har gått 1 mnd siden fødselen og far står som ukjent.

Jeg venter svar på en DNA test som er bestilt på nett for å eventuelt kunne utelukke mulig far slik at han ikke må igjennom et styr med det offentlige, uten at han er faren. 

Er bekymret for at det kan være en annen jeg har truffet på nett med uriktig navn. Vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med denne personen igjen.

Hva vil skje dersom nr 1 ikke er faren og far er ukjent ift NAV og det offentlige? Vil jeg bli kalt inn til et møte? Hva vil skje videre?

Jeg har følt meg dum hver dag, så det er sagt.

Anonymkode: 9da5d...bc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så flaut det må være å knulle rundt med så mange at du ikke vet hvem som er barnefar.

Anonymkode: 46e8c...f1f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når må farskap senest bli erklært? Det har gått 1 mnd siden fødselen og far står som ukjent.

Jeg venter svar på en DNA test som er bestilt på nett for å eventuelt kunne utelukke mulig far slik at han ikke må igjennom et styr med det offentlige, uten at han er faren. 

Er bekymret for at det kan være en annen jeg har truffet på nett med uriktig navn. Vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med denne personen igjen.

Hva vil skje dersom nr 1 ikke er faren og far er ukjent ift NAV og det offentlige? Vil jeg bli kalt inn til et møte? Hva vil skje videre?

Jeg har følt meg dum hver dag, så det er sagt.

Ja trolig nytt møte. NAV plikter finne ut av det. 

Husk du blir ikke straffet om du ikke sier noe.

Jeg forstår det som om har samtaler som går på å avsløre deg. Prøver teknikker på at du sier ting de kan nøste opp I.  Vet de også kan gjennom Politiet få ut hvem som har bodd på et bestemt hotellrom ovs 

Vet du ikke så vet du ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så flaut det må være å knulle rundt med så mange at du ikke vet hvem som er barnefar.

Anonymkode: 46e8c...f1f

2 stk er det snakk om. Synes ikke det er flaut men dumt. Var det noe mer du hadde på hjertet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Peter007 skrev:

Ja trolig nytt møte. NAV plikter finne ut av det. 

Husk du blir ikke straffet om du ikke sier noe.

Jeg forstår det som om har samtaler som går på å avsløre deg. Prøver teknikker på at du sier ting de kan nøste opp I.  Vet de også kan gjennom Politiet få ut hvem som har bodd på et bestemt hotellrom ovs 

Vet du ikke så vet du ikke. 

Har ikke vært på møte enda, derfor lurte jeg litt på hva de møtene går ut på. Hadde sagt det dersom jeg visste det, for barnets skyld. 

Skrevet

Jeg har fått opplyst at de ønsker opplysninger om hvem som kan være far. Hvor dere gjorde det, med bakgrunn I at farsemne kan spores. Dette  har fått opplyst av noen som har vært på slike møter. De minte mer om lure avhør. Det var flere møter. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 stk er det snakk om. Synes ikke det er flaut men dumt. Var det noe mer du hadde på hjertet?

Drit i hva noen sier, det er ikke å knulle rundt hvis man puler to stk i løpet av en uke eller to!

Anonymkode: 7e377...7f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...