AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Kunne dere tenkt å spise noe med insekter i? De siste årene så har folk begynt å tilberede retter med insekter i fordi de visstnok skal inneholde så mye næring og de vil bli en viktig næringskilde i fremtiden Anonymkode: a6ad7...c69
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Jeg kjenner meg selv, så jeg vet jeg vil ha noen mentale sperrer med å spise eller i det hele tatt ta i noe som ser ut som et insekt. Jeg vil derimot ikke ha noe problem med å spise noe som inneholder insekter (altså hvis det er meningen at det skal inneholde insekter.) Etterhvert som jeg blir vandt til smaken vil jeg kunne spise ting som gresshopper og slikt, uten større ubehag enn jeg hadde da jeg pillet reker for første gang. Larver og marker vet jeg ikke om jeg noen gang vil klare å spise i hel form, for siden mine verste mareritt hjemsøkes av store larver har jeg en viss avsky mot dem. Anonymkode: aca03...eee
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Nei. Det får være for en alternativ gjeng på lik linje meg veganere. Anonymkode: 31763...980 2
FactsOverFeelings Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Har prøvd litt av hvert i mine reiser rundt om på kloden. Liker "sprø" insekter, men larver var noe vanskeligere å få ned. Det ene og alene pga konsistens, ikke smaken. Det er jo faktisk veldig næringsrikt, og ofte veldig lite kalorier i innsekter. 1
Gjest Khloe Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Nei, jeg synes insekter er ekle og er redd for mange. Hadde aldri klart å putte det i munnen Finnes så mye annet å spise.
Gjest Overrasket Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Det hadde ikke plaget meg i det hele tatt å spise insekter.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det får være for en alternativ gjeng på lik linje meg veganere. Anonymkode: 31763...980 Alternativ gjeng som veganere? Tror du henger litt etter her, er riktignok ikke veganer selv, men jeg kjenner ganske mange, og ingen av dem er alternative. Helt vanlige folk som jobber, har unger og kjører både bil og mc. For noen år tilbake ja, men følg med litt i utviklingen som har skjedd de siste par, tre årene. Anonymkode: 3dff6...2f0
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alternativ gjeng som veganere? Tror du henger litt etter her, er riktignok ikke veganer selv, men jeg kjenner ganske mange, og ingen av dem er alternative. Helt vanlige folk som jobber, har unger og kjører både bil og mc. For noen år tilbake ja, men følg med litt i utviklingen som har skjedd de siste par, tre årene. Anonymkode: 3dff6...2f0 Har fulgt med. Anonymkode: 31763...980
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå