Leviin Skrevet 19. februar 2005 #1 Del Skrevet 19. februar 2005 Har fått studiekatalog fra Høyskolen i Bodø i dag, og festet meg ved et studie som heter Bachelor of Circumpolar studies. Er det noen som har tatt det/er i gang med det, som kan fortelle meg mer om det? Det høres interessant ut - men jeg syns det var lite informasjon om feks hvilke fag/emner man kan velge etter hvert. Det står jo at det blant annet vil kunne gi muligheter for masterstudier - avhengig av fordypningsvalg og fag i de siste semestrene.... Vel, da lurer jeg litt på hva det vil si... historie/statsvitenskap/ hva?? Og hva blir jeg til slutt da? Lærer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 21. februar 2005 Ingen som vet noe om dette studiet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #3 Del Skrevet 21. februar 2005 Kan du ikke bare ringe høgskolen da? Jeg studerer der selv og kan anbefale skolen, men studiet har jeg aldri hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2005 Klart jeg kan ringe dem ang praktiske spm rundt fag o.l. - men jeg hadde jo håpet på noens personlige meninger også... Merkelig nok så jeg nå at studiet er oppført som "nytt" (under poengkrav) i studiekatalogen fra samordna opptak, men jeg fant i følge HiBos sider ut at de hadde (har) tilbudet allerede nåværende skoleår. Studiet er i hvert fall organisert som fjernundervisning første året - med undervisning på engelsk. Dette fordi studiet er et samarbeid mellom flere høyskoler/universiteter i flere land. Andre året må man studere ved skolen. Det er også da det blir valgmuligheter i forhold til fordypning. Hadde vært greit å høre andres erfaringer i forhold til det også - å få undervisning kun over internett o.l., altså sitte ganske alene uten noe miljø rundt seg i fht studiene. Det passer meg perfekt - fordi det betyr at jeg ikke trenger å flytte akkurat nå, og kan fortsette å jobbe en del, men det kan jo hende det blir for tøft å gjennomføre det, når man er helt "på egen hånd". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå