Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skal jeg forføre læreren min, er det lurt?

Det er forresten kjørelæreren min og vi er begge i 30 årene. Vi har flørtet en del under kjøretimene.

Anonymkode: 3dd14...ddd

Videoannonse
Annonse
Gjest andysowhat
Skrevet

Det er lett å bytte kjørelærere, så fyr løs. 

Litt værre om du bor i småby og ikke kan bytte om ting skulle skjære seg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Å nei, kommer ikke til å bytte, han er så utrolig dyktig, så jeg beholder ham som kjørelæreren min :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er veldig uprofft og kan gjøre det veldig ubehagelig for han å ha deg som klient etter det.
Hvis du absolutt "må" så vent til du er ferdig med kjøreopplæring og stikk innom med blomster etter noe når du består lappen og si takk for hjelpa og be han ut på kaffe da.

Anonymkode: be5cb...bee

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er veldig uprofft og kan gjøre det veldig ubehagelig for han å ha deg som klient etter det.
Hvis du absolutt "må" så vent til du er ferdig med kjøreopplæring og stikk innom med blomster etter noe når du består lappen og si takk for hjelpa og be han ut på kaffe da.

Anonymkode: be5cb...bee

Ok, men vi har allerede kysset...

AnonymBruker
Skrevet

Idiotisk tråd. Du begynner med et vagt innlegg om at du skal forføre læreren du har flørtet med, og så tre innlegg senere har dere plutselig kysset. Aner ikke hva du ønsker med dette innlegget. Om det er trolling, så er det elendig. Og hvorfor i himmelens navn skal du forføre noen, når dere allerede har kysset? Jeg vil si at man er ganske ferdig forført, når man kysser noen. Med mindre du tvang deg på ham, selvfølgelig. Vel, uansett, gi heller plass til innlegg, og eventuelt trolling, som gir mening.

Anonymkode: 5e33e...efe

• Liker 1
Gjest andysowhat
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ok, men vi har allerede kysset...

hehe! GO FOR IT!!

HUUT HUUT! :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Idiotisk tråd. Du begynner med et vagt innlegg om at du skal forføre læreren du har flørtet med, og så tre innlegg senere har dere plutselig kysset. Aner ikke hva du ønsker med dette innlegget. Om det er trolling, så er det elendig. Og hvorfor i himmelens navn skal du forføre noen, når dere allerede har kysset? Jeg vil si at man er ganske ferdig forført, når man kysser noen. Med mindre du tvang deg på ham, selvfølgelig. Vel, uansett, gi heller plass til innlegg, og eventuelt trolling, som gir mening.

Anonymkode: 5e33e...efe

Hæ? Mener å ta steget lengre enn bar å ha kysset en gang da.

Gjest andysowhat
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hæ? Mener å ta steget lengre enn bar å ha kysset en gang da.

Han er litt lumpen for at du er upresis. :) GLEM HAN DA!

Når skal du forføre kallen? :):):):) 

AnonymBruker
Skrevet

Uproft av kjørelæreren din, men det er jo ikke ditt problem. Hva med å vente til du er ferdig med kjøretimene? Du bør uansett finne en ny kjørelærer

Anonymkode: 9b59d...a31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...