Gå til innhold

Litt frustrert.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 43 år og vært singel i 6 år. Så alle disse gode årene har jeg ikke hatt sex. 

To stk jeg har hvert litt med, men ikke sex. 

Hadde håpt å finne en å dele livet med, men ikke lett (har heldigvis barna jeg vil ha det er hvertfall godt i det hele). 

Så lurer på om jeg bare må gi meg på dette. Slette alt av datingsider og leve som nonne? 

Anonymkode: 492a0...133

Videoannonse
Annonse
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Lev litt på kanten og ha sex mens du jakter på den rette :)

På nettet finner du det du vil om du er åpen for det :P

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 43 år og vært singel i 6 år. Så alle disse gode årene har jeg ikke hatt sex. 

To stk jeg har hvert litt med, men ikke sex. 

Hadde håpt å finne en å dele livet med, men ikke lett (har heldigvis barna jeg vil ha det er hvertfall godt i det hele). 

Så lurer på om jeg bare må gi meg på dette. Slette alt av datingsider og leve som nonne? 

Det kan være godt for deg "å komme deg opp på hesten igjen". Jeg har gjort det. Jeg ble kjent med en mann på Sukker, var på date og hadde ganske rask sex. Fantastisk god sex. Så det har vi fortsatt med. Om dette blir en langvarig forhold vet jeg ikke, men for meg har det vært veldig bra å oppleve det seksuelle med et annet menneske igjen etter som deg flere år uten. Så får det å finne noen å dele livet med kanskje komme når jeg har fått noen erfaringer igjen? Så vet jeg også mer om hva jeg ønsker nå (som ikke nødvendigvis er det samme som det jeg ønsket da jeg fikk partner forrige gang for lenge siden...)

Mitt råd er at du dater en del, og gir signaler om at du er intr i sex og nærhet. Snakk åpent om dette når du møter nye menn. Da vil du få respons hos de som også er det. Det betyr at du må gi det litt innsats og gi av deg selv og våge litt. 

Anonymkode: 21696...a32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Høres fornuftig ut. Og heller leve litt i mellomtiden. Årene går og går fort. Savner nærhet og sex mye. Blir allikevel en barriere å bryte mønsteret. 

Til nå har jeg bare møt noen og bare tenkt forhold. Kanskje slappe litt mer av på det. 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. Høres fornuftig ut. Og heller leve litt i mellomtiden. Årene går og går fort. Savner nærhet og sex mye. Blir allikevel en barriere å bryte mønsteret. 

Til nå har jeg bare møt noen og bare tenkt forhold. Kanskje slappe litt mer av på det. 

Årene gå ja, og savnet blir ikke mindre. Og det blir kanskje ikke lettere å finne noen etterhvert heller.

Så lev heller livet litt nå og ta det som det kommer. Kanskje en mann du innleder et rent seksuelt forhold til viser seg å bli mannen i ditt liv:-) Man vet aldri!

Anonymkode: 21696...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...