AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Noen som har vært ? Hvordan er standaren på menneskene der? Bare veldreide bærter og hunks eller litt av hvert? Anonymkode: e311a...f27
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 De jeg kjenner som har vært der har ikke sjans på byen. Er antagelig derfor de må dra på et sånt sted for å få seg noe av andre som ikke får seg noe ellers. Virker også som at det bare er rent nok, ikke ordentlig rent. Æsj. Anonymkode: d4577...462 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Har ikke vært der men et vennepar har, og de sa aldri igjen! At det bare var slesker og folk under middels på utseendeskalaen og ikke noe hete folk eller noe de ville være med på i det hele tatt. Anonymkode: 6b690...9d6
Gjest HanenIFlokken Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De jeg kjenner som har vært der har ikke sjans på byen. Er antagelig derfor de må dra på et sånt sted for å få seg noe av andre som ikke får seg noe ellers. Virker også som at det bare er rent nok, ikke ordentlig rent. Æsj. Anonymkode: d4577...462 Har vert der selv og det er rent og pent der med masse flotte folk Kanskje heller akseptere at andre har andre interesser enn deg selv?
Sirah Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Jeg har aldri vært på VIP-rom eller lignende selv, men å spørre hvordan folk som er der blir vel litt i samme gate som å spørre om hvordan utseende på folk på byen er. Vil tro dette varierer enormt fra gang til gang og ikke noe "fast". 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 Hva er VIP room? Et utested? En sexklubb el? Hvor? Anonymkode: 275f3...e95
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er VIP room? Et utested? En sexklubb el? Hvor? Anonymkode: 275f3...e95 En sexklubb i Nydalen/Bjølsen i Oslo. Anonymkode: 00aa8...7c6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 Har vært der én gang. En del av guttene er faktisk ganske flotte, en del veltrente. Men blant kvinnene vet jeg ikke om jeg har sett en eneste en som ikke er overvektig og slaskete. Stort sett er det folk i alderen 40+. Anonymkode: 38c76...486
Gjest Alterego666 Skrevet 5. april 2018 #10 Skrevet 5. april 2018 Jeg vil anbefale klubben UltraVIPRoom. De faranterer at ALLE andre gjester holder høyere standard enn en selv, slik at INGEN skal bli skuffet. Det er bare 23 år gamle nymfomane turnere som går der. Og TS.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #11 Skrevet 5. april 2018 Hvordan tør egentlig folk å dra dit? Hva om man møter på noen som vet hvem en er? regner med man må låse mobiltelefon og slikt inn i et skap sammen med klærne før man kommer inn? Kler man av seg alt så det ikke er mulig å gjemme et kamera på kroppen? Det flaueste må være hvis noen som vet hvem en er kjenner en igjen, og begynner å spre rykter vel? Hvordan fungerer det? Anonymkode: 6b690...9d6
SlemUlv Skrevet 5. april 2018 #12 Skrevet 5. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er VIP room? Et utested? En sexklubb el? Hvor? Anonymkode: 275f3...e95 Swingersklubb.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 5. april 2018 #13 Skrevet 5. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tør egentlig folk å dra dit? Hva om man møter på noen som vet hvem en er? regner med man må låse mobiltelefon og slikt inn i et skap sammen med klærne før man kommer inn? Kler man av seg alt så det ikke er mulig å gjemme et kamera på kroppen? Det flaueste må være hvis noen som vet hvem en er kjenner en igjen, og begynner å spre rykter vel? Hvordan fungerer det? Anonymkode: 6b690...9d6 Om du treffer kjente så er de vel der i samme ærend
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #14 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, HanenIFlokken skrev: Om du treffer kjente så er de vel der i samme ærend Ja, men noen er åpent frigjorte, andre veldig prektige og dydige på utsiden så for mitt vedkommende ville det vært grusomt om noen så meg på et sånt sted. Du som har vært der, hvordan er policy med klær, eiendeler, kamera? Må man kle helt av seg og låse inn alt av eiendeler i et skap før man kommer inn, eller kan man gå inn der med noe klær og veske osv? Anonymkode: 6b690...9d6
Gjest HanenIFlokken Skrevet 5. april 2018 #15 Skrevet 5. april 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men noen er åpent frigjorte, andre veldig prektige og dydige på utsiden så for mitt vedkommende ville det vært grusomt om noen så meg på et sånt sted. Du som har vært der, hvordan er policy med klær, eiendeler, kamera? Må man kle helt av seg og låse inn alt av eiendeler i et skap før man kommer inn, eller kan man gå inn der med noe klær og veske osv? Anonymkode: 6b690...9d6 Ingenting kan måle seg med klubbene i utlandet uansett Ja du låser ned alle eiendeler i en garderobe du hele tiden har tilgang til, og tlf og kamera er ikke lov Og nei du må ikke kle helt av deg, som oftest er det et rolig område med servering/bar der du kan være kledd som du vil En kan ta seg noen øl eller drinker, fyll er ikke velkomment. Det er mennesker i alle aldre og fasonger og alle er vennlige Er noen år siden jeg var på en sånn klubb, men drar gjerne igjen om jeg har en kvinne å dra med Endret 5. april 2018 av HanenIFlokken
Gjest Alterego666 Skrevet 5. april 2018 #16 Skrevet 5. april 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tør egentlig folk å dra dit? Hva om man møter på noen som vet hvem en er? regner med man må låse mobiltelefon og slikt inn i et skap sammen med klærne før man kommer inn? Kler man av seg alt så det ikke er mulig å gjemme et kamera på kroppen? Det flaueste må være hvis noen som vet hvem en er kjenner en igjen, og begynner å spre rykter vel? Hvordan fungerer det? Anonymkode: 6b690...9d6 What happens at VIPRoom, stays at VIPRoom.
Påkrevd Skrevet 5. april 2018 #17 Skrevet 5. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men noen er åpent frigjorte, andre veldig prektige og dydige på utsiden så for mitt vedkommende ville det vært grusomt om noen så meg på et sånt sted. Du som har vært der, hvordan er policy med klær, eiendeler, kamera? Må man kle helt av seg og låse inn alt av eiendeler i et skap før man kommer inn, eller kan man gå inn der med noe klær og veske osv? Anonymkode: 6b690...9d6 Det er veldig strengt med telefoner etc. Og diskresjon. Dette blir respektert, og jeg har aldri hørt om noen som har brutt disse reglene.
Påkrevd Skrevet 5. april 2018 #18 Skrevet 5. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke vært der men et vennepar har, og de sa aldri igjen! At det bare var slesker og folk under middels på utseendeskalaen og ikke noe hete folk eller noe de ville være med på i det hele tatt. Anonymkode: 6b690...9d6 Det varierer like mye som klientellet i matbutikken på et gitt tidspunkt. Én kveld gir et dårlig grunnlag. Jeg har vært der flere ganger, og både støtt på folk som hadde glidd glatt inn som midtsidepike i Playboy, og også de i andre siden av skalaen. Det gjelder forøvrig både kvinner og menn. Sånn generelt kan man vel si at klientellet ligger helt på det jevne med samfunnet ellers. Alder spenner fra tidlig 20-årene til opp i 60-årene. Hovedvekten er sånn ca. midt imellom.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #19 Skrevet 6. april 2018 Har lest litt på nettsida deres, og forstått det slik at i lounge/bar-området står man fritt til å ha på seg hva man vil, men lenger inn der det foregår action er det nakenhet/minimal bekledning som gjelder. Hm, jeg har en kåt drøm om at ei anna dame suger mannen min, men ønsker ikke selv å være spesielt avkledd (eller , kunne ha funka med noe sexy svart undertøy/strømpeholder/bh og et kortkort skjørt). Er mitt forslag til bekledning godkjent i "knulle-området"? Anonymkode: dcc0b...aef
Gjest Alterego666 Skrevet 6. april 2018 #20 Skrevet 6. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lest litt på nettsida deres, og forstått det slik at i lounge/bar-området står man fritt til å ha på seg hva man vil, men lenger inn der det foregår action er det nakenhet/minimal bekledning som gjelder. Hm, jeg har en kåt drøm om at ei anna dame suger mannen min, men ønsker ikke selv å være spesielt avkledd (eller , kunne ha funka med noe sexy svart undertøy/strømpeholder/bh og et kortkort skjørt). Er mitt forslag til bekledning godkjent i "knulle-området"? Anonymkode: dcc0b...aef Mener krav til avkledning er beskrevet på hjemmesidene deres. Vvis jeg ikke husker feil, kan du ha f.eks et hånkle rundt livet innenfor lounge-området.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå