AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Nettet mitt sluttet plutselig å virke og det må komme montør.. Jeg har brukt opp all mobildata, er ingen i nærheten jeg kan låne nett av siden det er for langt unna. Er ganske avhengig av nett siden jeg tar nettstudier. Har heller ikke tv, så nå har jeg vasket hele huset fra topp til bunn. Har lite penger på konto, men jeg får ingenting ut av dagen uten nett. Kan man få dekket mobildata til montøren kommer? De kommer neste uke.. Anonymkode: 00b81...9c7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Dekket av hvem? Har du ikke bibliotek der du bor? Anonymkode: 524ab...de6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dekket av hvem? Har du ikke bibliotek der du bor? Anonymkode: 524ab...de6 av nettselskapet? Det ligger et godt stykke unna og stenger klokken 16. Har ikke bil og må ta to busser for å komme dit. Anonymkode: 00b81...9c7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Det tviler jeg sterkt på at du har rett til. For all del kjipt å miste nett, og jeg er avhengig av det selv for å få gjort jobben min, men nettilbyderne har garantert seg i alle bauger og kanter når det gjelder merkostnader som alternativet abonnement/mobildata, fortjneste for tapt arbeidstid osv. som følge av nettbrudd. Er det lange perioder det er snakk om, får man kanskje tilbake kostnaden for selve abonnementet helt eller delvis, men følgekostnader som oppstår av det står det nesten garantert noe om at de ikke dekker i vilkårene i kontrakten. Anonymkode: 9c462...634 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Har du både mobil+internett fra Telenor, har du en mulighet. Har selv sittet på kundeservice og hjulpet folk med slikt. Anonymkode: 23864...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå