AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Hva betyr det når du har romantiske drømmer om en mann som du ikke har romantiske tanker om når du er våken? Anonymkode: 58320...0b7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Det betyr at du har hatt en nattlig drøm når du sov og sånne ting styrer man ikke. Det trenger ikke å være vanskeligere enn det. Anonymkode: 54ac2...f26
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at du har hatt en nattlig drøm når du sov og sånne ting styrer man ikke. Det trenger ikke å være vanskeligere enn det. Anonymkode: 54ac2...f26 Tenkte det kanskje betyr at innerst inne føler jeg noe for denne mannen, men at jeg ikke vet det selv enda, men at Underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe? Anonymkode: 58320...0b7
Gjest Overrasket Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Jeg tipper du digger fyren rått og egentlig har lyst til å hoppe på ham, naken og vill.
Hedy Lamarr Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det kanskje betyr at innerst inne føler jeg noe for denne mannen, men at jeg ikke vet det selv enda, men at Underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe? Anonymkode: 58320...0b7 Nei, det betyr det neppe. Beskriv den mannen med ett ord. Ikke tenk over det, bare svar deg selv umiddelbart. La oss si at svaret ditt er Ydmyk. Da er det sannsynligvis ydmykhet drømmen handler om, og ditt eget forhold til din egen ydmykhet. Mannen du drømmer om er bare personifisering av en egenskap e.l. Hvis vi skal tro på drømmetydingsekspertene. Endret 5. april 2018 av Amawhatsnot
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 Ah, romantisk drøm er alltid mitt første tegn på at jeg begynner å bli forelska i en fyr,faktisk.. Anonymkode: e96c5...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå