Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det når du har romantiske drømmer om en mann som du ikke har romantiske tanker om når du er våken?

Anonymkode: 58320...0b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at du har hatt en nattlig drøm når du sov og sånne ting styrer man ikke. Det trenger ikke å være vanskeligere enn det. 

Anonymkode: 54ac2...f26

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at du har hatt en nattlig drøm når du sov og sånne ting styrer man ikke. Det trenger ikke å være vanskeligere enn det. 

Anonymkode: 54ac2...f26

Tenkte det kanskje betyr at innerst inne føler jeg noe for denne mannen, men at jeg ikke vet det selv enda, men at Underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe?

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg tipper du digger fyren rått og egentlig har lyst til å hoppe på ham, naken og vill. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det kanskje betyr at innerst inne føler jeg noe for denne mannen, men at jeg ikke vet det selv enda, men at Underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe?

Nei, det betyr det neppe. 

Beskriv den mannen med ett ord. Ikke tenk over det, bare svar deg selv umiddelbart. La oss si at svaret ditt er Ydmyk.

Da er det sannsynligvis ydmykhet drømmen handler om, og ditt eget forhold til din egen ydmykhet. Mannen du drømmer om er bare personifisering av en egenskap e.l. Hvis vi skal tro på drømmetydingsekspertene.

Endret av Amawhatsnot
AnonymBruker
Skrevet

Ah, romantisk drøm er alltid mitt første tegn på at jeg begynner å bli forelska i en fyr,faktisk..

Anonymkode: e96c5...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...