Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Lurer på hvor det er best å dra med min 9 år gamle datter et sydlig sted i Europa i sommer. Er fleksibel mht sted men har ikke økonomi til det aller dyreste. Har selv ikke spesielt lyst til å reise til Bulgaria, Kypros, Tyrkia, Midt-Østen eller Nord-Afrika. 

Ønsker et sted med basseng og gjerne også strand. Siden vi reiser bare vi to hadde det kanskje vært lurt om vi hadde satset på et barnevennlig sted slik at hun kanskje kan finne andre barn å leke med. Det må imidlertid ikke være et charter-reisemål, kan også bestille fly og hotell separat. Ønsker å være i eller nær en liten by så vi har mulighet til å oppleve litt også. Avstand fra flyplass til reisemål er litt viktig men ikke essensielt for valget. 

Takknemlig for tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Chelsea skrev:

Hei! 

Lurer på hvor det er best å dra med min 9 år gamle datter et sydlig sted i Europa i sommer. Er fleksibel mht sted men har ikke økonomi til det aller dyreste. Har selv ikke spesielt lyst til å reise til Bulgaria, Kypros, Tyrkia, Midt-Østen eller Nord-Afrika. 

Ønsker et sted med basseng og gjerne også strand. Siden vi reiser bare vi to hadde det kanskje vært lurt om vi hadde satset på et barnevennlig sted slik at hun kanskje kan finne andre barn å leke med. Det må imidlertid ikke være et charter-reisemål, kan også bestille fly og hotell separat. Ønsker å være i eller nær en liten by så vi har mulighet til å oppleve litt også. Avstand fra flyplass til reisemål er litt viktig men ikke essensielt for valget. 

Jeg har hørt at Albania skal være et veldig flott land som også skal være veldig billig :) Du kan jo se litt her på denne linken jeg fant; http://reise-glede.blogspot.no/2016/01/saranda-albania.html

Skrevet

Hellas eller Kroatia, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Fastlandet i Spania tror jeg pleier å være litt rimeligere enn f.eks Mallorca. Tenker da på stedene i nærheten av Malaga 

Anonymkode: 80b7f...732

AnonymBruker
Skrevet

Azorene

Anonymkode: 5d272...9fc

AnonymBruker
Skrevet

Sett reiser til ca 11K (juli) for to stykk fly+hotell,  sjekk ving og apollo,  fant nye forskjellig der.. Men kommer selvfølgelig Ann på hvilken flyplass dere reiser fra. 

Anonymkode: f8716...b6f

AnonymBruker
Skrevet

søk liten familie på ving🤣

Anonymkode: 81b82...f0b

AnonymBruker
Skrevet
På 5.4.2018 den 12.00, Chelsea skrev:

Hei! 

Hvis du har mulighet så bør dere reise i august, alltid billigere da enn tidligere på sommeren.  Følg med på restplassturer fra Apollo og Ving (der kan du gjøre gode kupp lang tid i forveien, spes. til greske øyer)

Noen ganger booker jeg rimelige hotell mange forskjellige steder (pass på at de kan avbestilles!), og så følger jeg med på flypriser til disse stedene og velger ut i fra prisen der :) 

Anonymkode: ad1c9...85f

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Kommer tilbake til denne i år også 😀

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tips om Lesvos og Patos fra Ving, noen som har positivt å si om disse øyene?

Ellers ser Parga fint ut, noen som har vært der?

Anonymkode: 437d1...414

AnonymBruker
Skrevet
On 4/7/2018 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Hvis du har mulighet så bør dere reise i august, alltid billigere da enn tidligere på sommeren.  Følg med på restplassturer fra Apollo og Ving (der kan du gjøre gode kupp lang tid i forveien, spes. til greske øyer)

Noen ganger booker jeg rimelige hotell mange forskjellige steder (pass på at de kan avbestilles!), og så følger jeg med på flypriser til disse stedene og velger ut i fra prisen der :) 

Anonymkode: ad1c9...85f

tja. August er høysesong + varmest i store deler av søreuropa, og om du skal bestille hotell/leilighet på egenhånd er juni og første halvdel av juli bedre - både mtp pris og temp. flybilletter fra norge blir litt annerledes, der kan nok august være gunstig. men det er massevis av usolgte flyseter i år, bør være gode kjøp. I skoleferien erfarer jeg stort sett at rutefly+hotell er billigere (og bedre!) enn charter.

Anonymkode: dcbf7...99c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...