Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en gutt snart og lurer på hva jeg skal kalle ham? :roll:

Jeg liker navnet Per veldig godt, men vil åsså ha et mellomnavn til det.

Noen forslag?

Tenker litt på navnene Tord og Ian og,hva synes dere?

Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med Per Inge, Per Kristian, Per Olav?? Det er nok av navn å sette til Per.

Personlig syntes jeg Per Tord og Per Ian, hørtes litt rart ut sammen, Per Ian hadde gått..

Lykke til med det vanskelige navnevalget, tenk på at han skal ha det navnet RESTEN av livet...

Gjest sexysadie
Skrevet

Arvid er ett flott mannsnavn synes jeg!

Man må jo tenke på at den bittelille søte babyen en dag kommer til å være en diger kar; da går d ikke an å gå rundt å hete Marius eller Stian eller noe sånt!

Gjest Anonymous
Skrevet

øhh Per Ian?? Men Marius og Stian går ikke an?

Dette er jo vanlige norske navn da....

Jeg irriterer meg litt over folk som må gi ungene sine spesielle navn for enhver pris, uten å tenke på hvor mobbet de kommer til å bli på skolen. Nå snakker jeg generelt da, ikke spes. om dere...

Hos oss er det stor stemning for Sondre.............. jeg vet ikke helt...

Skrevet

Tror dere missforsto hva jeg mente,

har IKKE tenkt å kalle ungen for Per Tord eller Per Ian,

Men dette er andre aktuelle navn jeg liker og tenker på, likens med Per.

Var ute etter evt. mellomnavn til Tord eller Ian åsså, det gikk kansje ikke så klart fram i innlegget mitt, sorry... :oops:

Uansett, takk for fine forslag så langt, tar gjerne imot flere :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Per Oddvar er jo ganske fint synes jeg, ellers er mine favoritter Henning og Martin:-)

Skrevet

Gjest, jeg har et spesielt navn og har ALDRI blitt mobbet for det.

Elsker å hete noe annet enn alle andre.

Tror mobbeoffer velges ut etter helt andre kriterier enn navn. Det er like lett å mobbe en Ola som noe annet.

Skrevet

Tord er et fint navn! Det har vært innom min liste også, både denne gangen, og da jeg gikk med min første...

Synes Per er et litt for kort navn, det MÅ nesten ha et mellomnavn for at det skal bli pent synes jeg. (Selv om jeg i utgangspunktet ikke liker dobble navn... :lol: )

Hvis jeg har en guttebaby i magen nå så har vi bestemt oss for Gaute. Har vært innom flere andre navn, men jeg feller likksom bare tilbake på dette navnet. (Som imidlertid passer veldig godt til storebrors navn)

Et annet vakkert navn er Heine.

Lykke til med navnevalget!

Klem fra Zebb 28+4

Skrevet

Per Helge

Per Atle

Per Morten

Selv syns jeg det er flott å ha spesielle navn. Har aldri opplevd mobbing ifbm sjeldent navn...

Liker godt navn som Birk, Heine.

Hva er galt med Stian og Marius. Det dummeste jeg har hørt at store mannfolk ikke kan hete det!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet du ikke at navnet kler personen??

Gjest Nathalie
Skrevet

Hva med et heeelt annet navn? Som f.eks. Ulv eller Tengel? Det vil jeg kalle ungene mine hvis jeg noen gang får noen og det blir gutter....

Skrevet

Tengel blir vel litt " isfolket"........?

Jeg liker godt norrøne navn som Odin og Frøya. Men mannen i huset synes det lett kan assosieres med Nynasismen... men jeg tror han har sett for mye på hotell Cæsar... LOL. Hva synes dere?

Skrevet

kjenner en som heter Per Andreas og det syns jeg er kjempefint.

Ellers liker jeg Kristoffer, Håkon, Alexander, Sander.

Skrevet

Ja det er jammen ikke lett å bestemme seg, det er sikkert.

Takk igjen for mange fine forslag :P

Jeg har grublet og tenkt så det knaker, men ennå er jeg usikker.. :-?

En venninne av meg foreslo Liam, det er jo fint men..???

Huff, jeg blir visst aldri enig med meg selv :x , irriterende!!!

Hvorfor er det såååå vanskelig å¨bestemme seg, flere som har det sånn???

Skrevet

Ja det er vanskelig å bestemme seg for navn Eline. Men du er jo heldig som bare trenger å tenke på guttenavn i og med at du vet at du får en gutt :D

Liam synes jeg ble litt vel amerikansk jeg...Vet ikke helt hvordan du uttaler det?

Klem fra Zebb :wink: 29+2

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner en Per Samuel.

Eller hva med Per Magnus? (Magnus blir det hos meg hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen!)

Lykke til. Ps. har forøvrig en nevø som heter Ian, han har aldri hatt problemer med det navnet.

Skrevet

Jeg er veldig glad i litt spesielle navn, så de guttenavnene som er på min liste er: Nataniel og Raphael. Ellers liker jeg veldig godt Nicholas, Markus, Joachim og Kevin.

Hvis jeg får en gutt skal jeg forresten kalle han Nataniel Elia.

Skrevet

Hei!!

Kjenner en som heter Per-Trygve,synes det er veldig fint!!!

Selv har jeg bestemt meg for Odin for min lille gutt :)

Klem fra Lillan

Skrevet

Jeg liker Sindre og Henrik. Mannen min ønsker seg en liten rakkerunge for han liker Emil. Blir trolig Sindre hvis det er en liten tass. Føler at jeg må møte baby før jeg kan bestemme navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...