Gå til innhold

Haster! Skal spørre hvordan vennskaps relasjonen vår skal være..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har et vennskap som jeg verdsetter, men er litt usikker på hva den andre parten forventer.

Dette vennskapet har ikke alltid vært like lett, da han i perioder ignorerer og er utilgjengelig. Skal innrømme at grunnen til at jeg tar dette opp nå er fordi jeg er veldig usikker på om jeg skal fortsette denne vennerelasjonen eller trekke meg stille og rolig vekk.

Uansett, nå har vi litt kontakt igjen, men kun på snap og vi møtes 2-3 ganger i måneden. Vi har det veldig koselig når vi treffes, men jeg sliter med å forstå hvordan vi skal ha det utenom. Vi sender ikke mange snap til hverandre i løpet av en dag, men jeg opplever at han kan vente mellom 5-24 timer på å åpne snap fra meg, selv om han er veldig aktiv og sender masse. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor? Ikke maser jeg, og ikke skriver jeg noe dumt, jeg svarer kanskje bare på noe han har spurt om.

Så idag hadde jeg tenkt å spørre han om hvordan han ser for seg at vi skal ha kontakt fremover. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp uten å virke sutrete? Noen som har tips?

Ønsker å være trygg på at han ønsker å ha kontakt med meg, men allikevel gi uttrykk for at jeg ikke synes det er greit med all den usikkerheten rundt hvordan.

Anonymkode: b5f2c...108

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men er det en venn, eller en du liker litt?

Gode og trygge venner kan man fint møte sjeldent og ikke ha noe kontakt i mellomtiden, uten at det gjør vennskapet utrygt.
Det er mange ganger jeg ikke åpner snaps eller facebook meldinger på flere dager, noen ganger flere uker, uten at jeg mener noe dårlig med det mot den andre.

Hvis det er en du liker litt eller ikke kjenner så godt og ikke vet hvor har, så forstår jeg at du lurer og blir usikker, men da ville jeg bare innsett at han ikke liker deg eller vil være like godt kjent med deg som du med han, og faset han stille og rolig ut, uten å gjøre noe nummer ut av det.

Anonymkode: 88ab4...846

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hei

Har et vennskap som jeg verdsetter, men er litt usikker på hva den andre parten forventer.

Dette vennskapet har ikke alltid vært like lett, da han i perioder ignorerer og er utilgjengelig. Skal innrømme at grunnen til at jeg tar dette opp nå er fordi jeg er veldig usikker på om jeg skal fortsette denne vennerelasjonen eller trekke meg stille og rolig vekk.

Uansett, nå har vi litt kontakt igjen, men kun på snap og vi møtes 2-3 ganger i måneden. Vi har det veldig koselig når vi treffes, men jeg sliter med å forstå hvordan vi skal ha det utenom. Vi sender ikke mange snap til hverandre i løpet av en dag, men jeg opplever at han kan vente mellom 5-24 timer på å åpne snap fra meg, selv om han er veldig aktiv og sender masse. Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor? Ikke maser jeg, og ikke skriver jeg noe dumt, jeg svarer kanskje bare på noe han har spurt om.

Så idag hadde jeg tenkt å spørre han om hvordan han ser for seg at vi skal ha kontakt fremover. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp uten å virke sutrete? Noen som har tips?

Ønsker å være trygg på at han ønsker å ha kontakt med meg, men allikevel gi uttrykk for at jeg ikke synes det er greit med all den usikkerheten rundt hvordan.

Ingen mannfolk er interessert i å bare være venn med damer....det er enten eller. Vi har nok kompiser og du har nok venninner. 
Hvis du kommer frem på en måte som kan tolkes dit hen at du kun ønsker å friendzone han så er det klart at da har vi mannfolk ikke tid til sånt egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ikke ut som et vennskap. Du er åpenbart interessert i han, ellers hadde du ikke brydd deg om at han brukte 5 timer på å åpne en snap. 

Anonymkode: 20c3a...25c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ikke ut som et vennskap. Du er åpenbart interessert i han, ellers hadde du ikke brydd deg om at han brukte 5 timer på å åpne en snap. 

Anonymkode: 20c3a...25c

Men gjør det noe da, om hun er litt interessert? Lov det, vel?

Anonymkode: b8a73...490

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Xcase33 skrev:

Ingen mannfolk er interessert i å bare være venn med damer....det er enten eller. Vi har nok kompiser og du har nok venninner. 
Hvis du kommer frem på en måte som kan tolkes dit hen at du kun ønsker å friendzone han så er det klart at da har vi mannfolk ikke tid til sånt egentlig. 

Interessant. Hva er det vi kvinner kan gjøre for å signalisere at vi ikke bare er ute etter å friendzone? Og hva er det vi gjør som tyder på at vi friendzoner?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Interessant. Hva er det vi kvinner kan gjøre for å signalisere at vi ikke bare er ute etter å friendzone? Og hva er det vi gjør som tyder på at vi friendzoner?

Det er din jobb å finne ut av :) det er situasjonsbetinget og ikke noe jeg kan gi svaret på ut av sammenheng på noe. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Det er din jobb å finne ut av :) det er situasjonsbetinget og ikke noe jeg kan gi svaret på ut av sammenheng på noe. 

Prøv!

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøv!

Har ikke tid til å skrive et 2 timer langt innlegg ikveld dessverre ....

AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det er en venn eller noen du liker ser jeg ikke poenget i å ta opp dette med ham. Det vil bare gi A: gi ham dårlig samvittighet, eller B: gjøre at han blir irritert på deg. Det er ikke som om han gjøer noe galt. Hadde dere vært sammen ville det vært noe annet. Men man kan ikke forvente at en venn svarer raskt til deg selv om han kanskje gjør det til andre.

Anonymkode: 8a2b0...545

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Selv enser jeg ikke når mine venner åpner snappene mine, mulig mange aldri blir åpnet heller. Dere møtes jo nesten hver uke.

Jeg setter en femmer på at du vil være mer enn venner, ellers hadde du ikke brydd deg om sånt. Kunne ikke falle meg inn å forvente noe som helst av vennene mine når det kommer til snapper. 

Anonymkode: 1ad20...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg tror du kanskje ikke kommer unna å røpe at du har følelser for ham. Hvis ikke vil det bare virke rart å være så ‘needy’.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det, Ts? Sagt noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...