Gjest Chloe87 Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Jeg har vært på fire dater med en fyr og kjemien er veldig bra, men jeg merker at jeg allerede begynner å se litt varsel lamper. Jeg har tidligere slitt med rus, men kommet meg vekk fra det og vært det i mange år, men for noen år siden fikk jeg meg en kjæreste som røyket hasj daglig og litt andre ting også. Nå viser det seg at han jeg har møtt har vært hasj røyker fra han var tenåring, men sier selv at han bare røyker maks fire ganger i mnd. Men han sier også at han kanskje en gang i året tar sopp og sa spesielt noe jeg reagerte på: at vi må prøve MDMA sammen. Jeg har blitt avholds og veldig streit, så jeg føler at dette krasjer veldig med hvordan jeg er og at han på en måte lever litt i en fortid jeg vil legge bak meg.
Gjest Chloe87 Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Med rus mener jeg tidligere alkolhol problemer for min del. Jeg har merket at han drikker stort sett øl hver dag også.
solmåneogstjerner Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Du vet jo at du bør holde deg borte fra ham. Det finnes mange streite fisk i havet! 8
Gjest Chloe87 Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Du vet jo at du bør holde deg borte fra ham. Det finnes mange streite fisk i havet! Er det jeg tenker også, at det må jo finnes en fyr som IKKE driver med sånt? Er det jeg passer sammen med.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Du kjenner deg selv best. En sånn fyr kan være veien tilbake til rusmiljøet, men det kommer helt an på din viljestyrke. Jeg hadde droppet ham om jeg var deg. Anonymkode: 07fab...0a8 1
solmåneogstjerner Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, Chloe87 skrev: Er det jeg tenker også, at det må jo finnes en fyr som IKKE driver med sånt? Er det jeg passer sammen med. De fleste driver jo ikke med sånt. Så ja, det burde være fullt mulig! Men tenk litt over hva du tiltrekkes av (ubevisst) og hva slags folk du tiltrekker deg med din væremåte. Ikke sikkert at det er noe der, men prøv å være litt bevisst. 1
Gjest Chloe87 Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: De fleste driver jo ikke med sånt. Så ja, det burde være fullt mulig! Men tenk litt over hva du tiltrekkes av (ubevisst) og hva slags folk du tiltrekker deg med din væremåte. Ikke sikkert at det er noe der, men prøv å være litt bevisst. Han er kompis av en ekskjæreste til ei venninne som også er hasjrøyker, så det er jo dette miljøet. Bor en plass med dårlig miljø og har tidligere gått for mye med feil folk.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 Prøv å få en hobby innenfor et annet miljø 💗 Anonymkode: 8816c...904 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 Dropp han. Har vært borti flere som han: skjuler seg aldri noe annet enn en stor egoist bak det der. Finn noen som har litt større planer enn å ta MDMA med deg. Anonymkode: 19323...574 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #10 Skrevet 5. april 2018 Hei, ja her har du tatt et bevisst og veldig godt valg på å endre ditt eget forhold til rus, og da fungerer det ikke å leve sammen med en annen som ruser seg. Han SIER max 4 ganger i måneden, men det er garantert mer. Jeg kom også til et sånt punkt i livet hvor jeg kuttet ut all rus , før var det ingen dealbreaker for meg at menn drev med det, men nå er det blitt en fullstendig dealbreaker for jeg har blitt veldig bevisst på at det er en destruktiv ting i lengden og ikke noe man vil dra inn i en familie når den tid kommer at man skal starte å stifte det. Jeg syntes helt klar at du burde droppe han, og best å gjøre det med en gang før du får skikkelig følelser for han og det blir vanskeligere å gå samtidig som du får erfare at rusbruket faktisk blir et problem. Anonymkode: ddf5c...47f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #11 Skrevet 5. april 2018 Det finnes mange menn rundt om som lever et liv som passer bedre med hva du ser etter. Røyker 4 ganger i måneden, altså hver helg, i tillegg til at han drikker hver dag og eksperimenterer med andre ting en gang i blant. Er det en livsstil som er forenlig med den livsstilen du ønsker å leve? Dette er jo en ganske stor del av livet hans, ettersom han ruser seg på en eller annen måte hver dag. Han har allerede uttrykt at han ønsker dere skal ta mdma sammen, hvordan tror du presset blir når dere har filmkveld hjemme og han tar seg et par øl? Det er vanskelig å komme inn i et nytt miljø og en ny vennegjeng i voksen alder, men det er mulig. Gjennom en ny sosial hobby, trening, jobb eller møte mennesker gjennom nettet. Eller rett og slett pakke sammen tingene sine og få fysisk avstand og begynne på nytt et annet sted. På samme måter kan man møte menn som er i et annet miljø enn det du er i nå. Anonymkode: 6a47f...312
Xcase33 Skrevet 5. april 2018 #12 Skrevet 5. april 2018 5 hours ago, Chloe87 said: Jeg har vært på fire dater med en fyr og kjemien er veldig bra, men jeg merker at jeg allerede begynner å se litt varsel lamper. Jeg har tidligere slitt med rus, men kommet meg vekk fra det og vært det i mange år, men for noen år siden fikk jeg meg en kjæreste som røyket hasj daglig og litt andre ting også. Nå viser det seg at han jeg har møtt har vært hasj røyker fra han var tenåring, men sier selv at han bare røyker maks fire ganger i mnd. Men han sier også at han kanskje en gang i året tar sopp og sa spesielt noe jeg reagerte på: at vi må prøve MDMA sammen. Jeg har blitt avholds og veldig streit, så jeg føler at dette krasjer veldig med hvordan jeg er og at han på en måte lever litt i en fortid jeg vil legge bak meg. Nå er det jo sånn at like søker like ..hvis du mener du er mer oppegående enn som så ..ja da går du for litt andre typer mannfolk. Hvis du mener du er på samme nivået og du og han snakker samme språket ..vel da kan du vel bare satse videre? Personlig er det for meg viktigst at hodet fungerer....ellers får man ikke til noe her i livet, drømmene man måtte ha går ihvertfall opp i røyk før men vet ordet av det.
godjenten Skrevet 5. april 2018 #13 Skrevet 5. april 2018 6 hours ago, Chloe87 said: Nå viser det seg at han jeg har møtt har vært hasj røyker fra han var tenåring, men sier selv at han bare røyker maks fire ganger i mnd. Men han sier også at han kanskje en gang i året tar sopp og sa spesielt noe jeg reagerte på: at vi må prøve MDMA sammen. Fire ganger i måneden er jo rimelig mye. Tenk selv om han alltid skal bruke helgen til å røyke. Det er jo kanskje de eneste dagene dere har hvor dere ikke jobber. I tillegg er det mange som sier de ruser seg mindre enn de faktisk gjør. 6 hours ago, Chloe87 said: Med rus mener jeg tidligere alkolhol problemer for min del. Jeg har merket at han drikker stort sett øl hver dag også. Vil også si det er varsellampe. 6 hours ago, Chloe87 said: Er det jeg tenker også, at det må jo finnes en fyr som IKKE driver med sånt? Er det jeg passer sammen med. Det finnes drøssevis av slike menn. Har forøvrig selv datet en som røykte mye. Det var ille nok at han røykte mye, for det er ikke noe gøy å tilbringe tid med en kjæreste som er helt sløv. Men han endte jo også med kun hasjvenner og da mislikte jeg hver gang han hadde besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå