AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Hvis norske kvinner er skeptiske til arabiske menn- hvorfor stemmer de på venstresiden? Dette klarte jeg ikke helt å forstå. Anonymkode: 1d117...2c0 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Nei, nå kan du lure...... Anonymkode: 2e6cc...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Fordi kvinner digger ALL INCLUSIVE-opplegg og at ting er tilrettelagt. Hele konseptet med å overleve i jungelen er helt fjernt for kvinner, helst skal jungelen være "tilrettelagt", som en safe space. Hvor alt som er farlig er vekke. MEN - kvinner trenger likevel litt spenning. Da på bekostning av andre. Kvinner blomstrer når noen forteller dem at det får de lov til. Men noen må fortelle dem det først. Og mentalt sett befinner de seg i en lukket all inclusive-verden. Anonymkode: f834a...23e 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi kvinner digger ALL INCLUSIVE-opplegg og at ting er tilrettelagt. Hele konseptet med å overleve i jungelen er helt fjernt for kvinner, helst skal jungelen være "tilrettelagt", som en safe space. Hvor alt som er farlig er vekke. MEN - kvinner trenger likevel litt spenning. Da på bekostning av andre. Kvinner blomstrer når noen forteller dem at det får de lov til. Men noen må fortelle dem det først. Og mentalt sett befinner de seg i en lukket all inclusive-verden. Anonymkode: f834a...23e Anonymkode: 2f0ab...21d 11
Elghund Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Klarer du ikke forstå at sjansen for å inngå i et vellykket romantisk forhold ikke er det eneste folk tar hensyn til når de vurderer politiske ideologier? 12
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Nå er miljøvern noe av det som er viktigst for meg, politisk. Så er det de fattige, syke, eldre, barn osv. Derfor stemmer jeg på venstresiden. Jeg mener overhodet ikke at vi skal åpne grensene våres, og slippe alle inn. Men da det er en krise, som det var i Syria for noen år siden, så må vi og bidra. Da må vi hjelpe noen, ikke alle. Anonymkode: 2a34e...f2e 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 2 timer siden, Elghund skrev: Klarer du ikke forstå at sjansen for å inngå i et vellykket romantisk forhold ikke er det eneste folk tar hensyn til når de vurderer politiske ideologier? Det føles bare rart.... Anonymkode: 1d117...2c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 2 timer siden, Elghund skrev: Klarer du ikke forstå at sjansen for å inngå i et vellykket romantisk forhold ikke er det eneste folk tar hensyn til når de vurderer politiske ideologier? Dette ^ 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det føles bare rart.... Anonymkode: 1d117...2c0 Hvorfor det? Vil du inngå romantiske forhold til alle du er med å bidrar til at får et mer rettferdig liv? Når du gir penger til Redd Barna, Leger uten grenser, stemmer på partier som er for en bedre eldreomsorg osv? DET hadde vært rart. Anonymkode: cae4f...bc5 3
Elghund Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det føles bare rart.... Anonymkode: 1d117...2c0 Altså, igjen - rart at folk ikke finner sin politiske fløy på grunnlag av ett egoistisk kriterium? Synes du også det er rart at folk klarer å stå i kø i butikken og synes det er ok å betale skatt (selv om de ikke bestemmer selv hvor alle skattepengene går)? 2
herzeleid Skrevet 5. april 2018 #10 Skrevet 5. april 2018 Fordi medier, politikere og interesseorganisasjoner i stor grad har kjørt på med triste bilder og sørgelige historier når de har beskrevet flyktningstrømmen ol. og dermed har de nok også vunnet mange kvinners "hjerter" i disse spørsmålene. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #11 Skrevet 5. april 2018 54 minutter siden, herzeleid skrev: Fordi medier, politikere og interesseorganisasjoner i stor grad har kjørt på med triste bilder og sørgelige historier når de har beskrevet flyktningstrømmen ol. og dermed har de nok også vunnet mange kvinners "hjerter" i disse spørsmålene. Du får ta deg en tur til Hellas kysten eller Syria å se med egne øyne da hvis du tror det bare er media som fremstiller det sånn. Faktisk så underdriver media. Anonymkode: cae4f...bc5 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #12 Skrevet 5. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi kvinner digger ALL INCLUSIVE-opplegg og at ting er tilrettelagt. Hele konseptet med å overleve i jungelen er helt fjernt for kvinner, helst skal jungelen være "tilrettelagt", som en safe space. Hvor alt som er farlig er vekke. MEN - kvinner trenger likevel litt spenning. Da på bekostning av andre. Kvinner blomstrer når noen forteller dem at det får de lov til. Men noen må fortelle dem det først. Og mentalt sett befinner de seg i en lukket all inclusive-verden. Anonymkode: f834a...23e Jeg forsto ikke en dritt av det du skrev.. Anonymkode: 1d117...2c0 4
Zienna Skrevet 5. april 2018 #13 Skrevet 5. april 2018 Fint om du kan forklare sammenhengen mellom arabiske menn og venstresiden.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #14 Skrevet 5. april 2018 Noen er også ikke bare opptatt av innvandrere, sånn som en hel del på forumet ser ut til å kun bry seg om i norsk politikk. Når man stemmer AP får man både streng innvandring og man får i tillegg en ideologi som gir folk et sikkerhetsnett og like muligheter. Anonymkode: d38cc...e0a 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #15 Skrevet 5. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er miljøvern noe av det som er viktigst for meg, politisk. Så er det de fattige, syke, eldre, barn osv. Derfor stemmer jeg på venstresiden. Jeg mener overhodet ikke at vi skal åpne grensene våres, og slippe alle inn. Men da det er en krise, som det var i Syria for noen år siden, så må vi og bidra. Da må vi hjelpe noen, ikke alle. Anonymkode: 2a34e...f2e Hvordan kan miljøvern og masseinnvandring kombineres? En somalier forbruker 100 ganger så mye når hen bor i Norge kontra Somalia. Da burde du heller være for å hjelpe folk der de er fremfor at en bitteliten del av de vi kunne hjulpet i nærområdet kommer hit mens resten dør. Anonymkode: 3fa6d...c97 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #16 Skrevet 5. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får ta deg en tur til Hellas kysten eller Syria å se med egne øyne da hvis du tror det bare er media som fremstiller det sånn. Faktisk så underdriver media. Anonymkode: cae4f...bc5 👊 Anonymkode: 33757...1c3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #17 Skrevet 5. april 2018 Skeptiske til arabiske menn? De er jo blant de aller beste på alle måter. Anonymkode: b31db...49d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #18 Skrevet 5. april 2018 Arabiske menn er virkelig ikke de jeg er mest redd! Anonymkode: 0d1f4...b1b
Lee Jones Skrevet 6. april 2018 #19 Skrevet 6. april 2018 TS. Jobb med å få deg eg videre perspektiv. Du har mye livserfaring i det virkelige liv å lære.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #20 Skrevet 6. april 2018 Jeg stemte ikke på venstresida Anonymkode: 284fd...62a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå