Gå til innhold

Utested i Trondheim

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ut i Trondheim på lørdag. To single damer i starten av 30-årene. Hva anbefales? Dansing er ikke nødvendig, mer bar/oppegående menn.

Hørt mye bra om Raus, Lille London, Fire fine og Barmuda. Anbefales noen av de?

Anonymkode: 43d0c...4eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et sted hvor Åge og DDE speller. 

Anonymkode: ae169...0aa

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et sted hvor Åge og DDE speller. 

Anonymkode: ae169...0aa

Hvor er det da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt yngre enn deg, men liker blant annet Raus og NordØst (er også restaurant) for cocktails, og Rot vinbar og Spontan for vin. Alle har god service, fint utseende, er ryddige og spiller musikk i "pratenivå". Klientellet vil jeg si er 25 år og oppover. Fire fine har jeg ikke vært på, men vet at de har kleskode og pleier å ha kø utenfor i helgene. Ville i hvert fall styrt unna Heidis. 

Raus, Lille London og Spontan ligger i Midtbyen. NordØst, Barmuda, Fire fine og Rot ligger i og ved Solsiden. Flere av dem krever ikke inngangspenger, og med tanke på at de alle ligger i gåavstand fra hverandre (med unntak hvis det skulle være dårlig vær) kan dere undersøke flere steder samme kveld? 

Anonymkode: 340f2...fd8

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt yngre enn deg, men liker blant annet Raus og NordØst (er også restaurant) for cocktails, og Rot vinbar og Spontan for vin. Alle har god service, fint utseende, er ryddige og spiller musikk i "pratenivå". Klientellet vil jeg si er 25 år og oppover. Fire fine har jeg ikke vært på, men vet at de har kleskode og pleier å ha kø utenfor i helgene. Ville i hvert fall styrt unna Heidis. 

Raus, Lille London og Spontan ligger i Midtbyen. NordØst, Barmuda, Fire fine og Rot ligger i og ved Solsiden. Flere av dem krever ikke inngangspenger, og med tanke på at de alle ligger i gåavstand fra hverandre (med unntak hvis det skulle være dårlig vær) kan dere undersøke flere steder samme kveld? 

Anonymkode: 340f2...fd8

Supert! Takk for svar! Tror vi ender opp på NordØst, så en tur på Barmuda. Gleder meg!

Skrevet
På 5.4.2018 den 3.59, AnonymBruker skrev:

Skal ut i Trondheim på lørdag. To single damer i starten av 30-årene. Hva anbefales? Dansing er ikke nødvendig, mer bar/oppegående menn.

Hørt mye bra om Raus, Lille London, Fire fine og Barmuda. Anbefales noen av de?

Beste plassen for meg er Lille London:) akkurat passe støynivå og folkemengde. Kan bli fullt i helgene ja, men det er nesten ikke til å unngå har jeg erfart;) 

koselig sted syns jeg:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...