Gå til innhold

Vil dere høye menn også ha en høy kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere rundt 190 +, vil dere ha kvinner på 175 +? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 48feb...328

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel like individuelt som alt annet vil jeg tro. Jeg er 160 og gift med en på 198. Jeg har vært i forhold med flere menn på over 190 og mannen min har vært i forhold med flere damer på rundt min høyde og opp til 185 (som jeg vet om) Det er nok ikke noe universelt svar på det. 

Anonymkode: 2243a...c01

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 190, og er sammen med ei på 165. Kunne godt ønsket at hun var mye lengre. Det har noe med hvordan det føles å stå og kysse, holde rundt, og gjerne kunne ha hendene på rumpa, uten å bøye seg ned. I senga er det godt å flette litt føtter, samtidig som nesetippene møtes.  For sexens skyld, så er det kanskje mer lengden på lår og legger som spiller inn. Særlig bakfra kan være vanskelig med korte damer.  

Anonymkode: e42d0...bba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel like individuelt som alt annet vil jeg tro. Jeg er 160 og gift med en på 198. Jeg har vært i forhold med flere menn på over 190 og mannen min har vært i forhold med flere damer på rundt min høyde og opp til 185 (som jeg vet om) Det er nok ikke noe universelt svar på det. 

Anonymkode: 2243a...c01

Har du kun gått for menn minst 30 cm høyere enn deg selv? Hvorfor det? Er det noe i det at lave kvinner forsøker å ‘kompensere’ for egen høyde med en høy mann?

Anonymkode: 1ec9d...cd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du kun gått for menn minst 30 cm høyere enn deg selv? Hvorfor det? Er det noe i det at lave kvinner forsøker å ‘kompensere’ for egen høyde med en høy mann?

Anonymkode: 1ec9d...cd2

Er 160 så veldig lite for en kvinne? 

Anonymkode: 28aa8...75b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 187, og går stort sett for kvinner rundt 160. Liker små feminine kvinner, det er vel bare en personlig preferanse.

Anonymkode: c7a8f...d84

• Liker 2
Skrevet

Har planer om å ta over verden med mitt supersoldat-avkom, så ja det er essensielt. 

Spoiler

Høye damer er absolutt ikke å forakte, men det er først og fremst andre ting som avgjør hvem jeg liker.

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr på 195 cm en gang. Han ville kun ha kvinner under 160 cm. Helst rundt 150 cm. I tillegg var han en skikkelig misogynist, mente damers hjerne var bortkastet for de skulle bare stå på kjøkkenet og se pene ut uansett. Dette kom frem på 3. date, frem til da virket han normal...

Anonymkode: a5b94...801

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...