Gå til innhold

Sorg etter hundens død

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistet min kjære gullklump gjennom ti år.hun var med meg overalt og sov med meg hver natt 😢😢

Anonymkode: 42a16...9a9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 3 år siden døde min hund etter nesten 10 år som bestevenner var det tungt. Det var tungt lenge, em må bare la seg selv sørge. Jeg begynner og grine enda av savnet når jeg ser videoer av hennes rare påfunn.

Gode klemmer til deg:klem:

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Shinee skrev:

For 3 år siden døde min hund etter nesten 10 år som bestevenner var det tungt. Det var tungt lenge, em må bare la seg selv sørge. Jeg begynner og grine enda av savnet når jeg ser videoer av hennes rare påfunn.

Gode klemmer til deg:klem:

Takk 💗og til deg 💜 

AnonymBruker
Skrevet

Så trist! Kan ikke se for meg å miste min lille på 1,5 år. Kondolerer 😢

Anonymkode: 18d83...cab

AnonymBruker
Skrevet

Mistet en slik katt. Tok meg et år før jeg kunne gå videre. Det er helt jævvlig å miste, men slik skal det være, du må gi deg tid og sorg.

Anonymkode: a0cb9...f61

AnonymBruker
Skrevet

Takk 💗ts 

AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️❤️

Anonymkode: a58e9...9f5

Skrevet

Føler med deg💖❤❤

AnonymBruker
Skrevet

Det er vondt å miste et kjæledyr, og spesielt hunder som man blir så knyttet til. Hunden vår døde da den var 13 år, og jeg sørget lenge over den. Faktisk har jeg ikke orket å ha hund etterpå da jeg vet hvor ille det er å miste. Føler med deg! :hjerte:

Anonymkode: 0b18e...3d5

Skrevet

Klem til deg! :klem: Det er så vondt å miste et dyr man har vært glad i. Hold fast på minnene og tenk på alt det fine du opplevde sammen med hunden din. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...