Gå til innhold

Å starte og drive en butikk!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Har begynt planene om å åpne klesbutikk, men trenger litt hjelp!

Hvor begynner jeg? Hvordan tar jeg kontakt med eventuelle leverandører, og hvor finner jeg dem?

Hvordan finansierer jeg butikken, og finnes det noe form for støtte til nye bedrifter???

Takker for all hjelp jeg kan få!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

....jeg slenger meg på!!! Går nemlig selv svanger med tanken på å åpne egen gavebutikk,men jeg vet lite og ingenting om hvordan man starter.....................NOEN dær ute må da vite noe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg anbefaler dere å ta kontakt med SND (statens nærings -og utviklingsfond) søk på nettet på SND så finner dere mer info!

Der får alle med en forretningsidè gode tips og råd!

Lykke til!

Hilsen Margot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

HEi!!

For å finne leverandører sjekk gjerne med andre butikker (der de har klær du kan tenke deg å ha i din egen butikk)og spør hvem leverandører de bruker.

Det var ihverfall det første jeg gjorde, og jeg skal starte klesbutikk (barn og dame) i april neste år.

Jeg skal også starte på etablererkurs som går på etablerersentrene i Akershus. Men for å få plass der må du ha reelle planer om å begynne for deg selv. Men men kan ta kontakt og få råd osv.... på tlf 64 82 22 67.

Ta gjerne kontakt med meg på email: e-post adresse slettet. Regler for forumet finner du her @lfa (mod) Hilsen Anita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...