Gå til innhold

Blokk og slett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en fyr veldig lenge, men så dabbet interessen hans av.. Men når han er i byen min er jeg plutselig bra nok og DA tar han kontakt og savner meg sååå mye.... Ellers lite, så jeg gidder ikke bruke tid på han. Lei av å bli sett på som en knulledokke, vil faktisk finne kjærligheten på nytt. Er det bare slette uten si fra? Hva gjør dere andre? 

Anonymkode: fff7a...5d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet en lite vennlige melding ala: "Hahaha: tror du jeg går for tullet ditt en gang til? Gud, du er patetisk. Ha et fint liv :)" Så slett+blokk

Anonymkode: 505ac...480

Skrevet

Hvorfor skal han ha masse kontakt med deg når han IKKE  er i byen din? 

At dette skal være patetisk skjønner jeg ikke. Han har vel aldri lagt skjul på hva han vil?*Er det noen som er patetisk så er det deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvis du sletter virker det som du er veldig såret. Du kan heller enten svare at du har andre planer, eller du kan ignorere melding fra han. Kanskje veksle litt på de to. :)

Anonymkode: 7a713...145

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvis du sletter virker det som du er veldig såret. Du kan heller enten svare at du har andre planer, eller du kan ignorere melding fra han. Kanskje veksle litt på de to. :)

Anonymkode: 7a713...145

Ikke såret, mest irritert faktisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare slett og blokker om du vil. Ikke gi noen beskjed, det blir bare teit. 

Anonymkode: aa4f9...0df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde venta mer av en mann på snart 42, jeg er "kun" 29, men tok visst feil. De er like umodne som menn på min alder :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med en på 46. Ikke mer voksen han heller. Bli kvitt ham, han er ikke ute etter noe seriøst.

Anonymkode: 0e59f...93a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare slettet, og ignorert meldinger fra han.

Anonymkode: 16df4...01e

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Traff en fyr veldig lenge, men så dabbet interessen hans av.. Men når han er i byen min er jeg plutselig bra nok og DA tar han kontakt og savner meg sååå mye.... Ellers lite, så jeg gidder ikke bruke tid på han. Lei av å bli sett på som en knulledokke, vil faktisk finne kjærligheten på nytt. Er det bare slette uten si fra? Hva gjør dere andre? 

Har vært i samme situasjon. Jeg kutta han til slutt tvert ut, sletta og blokka. Det var vanskelig med en gang, men det gjorde alt lettere på sikt. 

Anonymkode: 3942c...a7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme, det gjør veldig vondt med en gang, men blokker han. Han kommer sannsynligvis ikke til å bry seg, da du ikke betyr noe særlig for han uansett. Gjør veldig vondt med en gang, men på sikt vil du føle deg mye lettere.

Anonymkode: 56120...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...