Hildamaria Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Hei! Har konfirmant i år, og prøver å sette opp et budsjett. Vi skal ha ca 40 gjester, de fleste voksne. Tenker å ha koldtbord/tapas. Konfirmanten selv vil ha pizzasnurrer.. Men jeg tenker kanskje noe bittelitt fjongere, men fortsatt rimelig😉 Vi har lokale. Noen med erfaring og tips?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Kan jo ha pizzasnurrer på koldtbordet, jeg hadde pizza som mat i min konfirmasjon, de andre spiste spekemat osv.😊 Og så kan du jo få noen til å bake for deg, familie, venner, naboer f.eks. Kanskje ringe rundt til forskjellige cateringsfirmaer og få prisoverslag? Anonymkode: 1760d...ec0
Hildamaria Skrevet 4. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2018 Ja, jeg tenker at vi kan ha ei kurv med pizzasnurrer på koldtbordet også🙂 Men jeg lurer på om noen har hatt konfirmasjon m ca like mange gjester, og tapas/koldtbord, og vet hvor mye de brukte på det? Inkl mineralvann og noe vin/øl. Vi lager maten selv, kakene lager svigers og søsken av meg. Blomster plukker vi selv, men må nok kjøpe litt å sette på trappa og ute.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Du kan lage karbonader og steke opp løk, lage italienske kjøttboller minst tre måneder i forveien. Frys og ta opp kvelden før. Gryterett kan også lages lang tid i forveien og fryses. Lager du det tre mnd før blir ikke kostnaden så høy akkurat rundt selve dagen. Mineralvann kan kjøpes på tilbud når som helst og lagres. Planlegger man i god tid og handler deretter blir det mindre tøft økonomisk. Anonymkode: 67a17...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Kjenner en i familien som bestillte pizza og alle bakte hver sin kake. Var ikke mange da. syns det var kult. Anonymkode: 10b6d...9d1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 21 timer siden, Hildamaria skrev: Ja, jeg tenker at vi kan ha ei kurv med pizzasnurrer på koldtbordet også🙂 Men jeg lurer på om noen har hatt konfirmasjon m ca like mange gjester, og tapas/koldtbord, og vet hvor mye de brukte på det? Inkl mineralvann og noe vin/øl. Vi lager maten selv, kakene lager svigers og søsken av meg. Blomster plukker vi selv, men må nok kjøpe litt å sette på trappa og ute. Vin og øl i konfirmasjon? Det har jeg aldri hørt om... Anonymkode: fae58...1f0 1
Snabeltann Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 Vi betaler litt over 8000 for koldtbord pluss, til 30 gjester. Da er det med noen ekstra retter sjømat o.l enn det tradisjonelle koldtbordet. Tenkte å lage en varmrett selv, kanskje finnebiff i tillegg med kjøtt fra grensen. Ble så dyrt med varmrett fra catering, de skulle ha kuvertpris på denne.
Snabeltann Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan lage karbonader og steke opp løk, lage italienske kjøttboller minst tre måneder i forveien. Frys og ta opp kvelden før. Gryterett kan også lages lang tid i forveien og fryses. Lager du det tre mnd før blir ikke kostnaden så høy akkurat rundt selve dagen. Mineralvann kan kjøpes på tilbud når som helst og lagres. Planlegger man i god tid og handler deretter blir det mindre tøft økonomisk. Anonymkode: 67a17...7c7 Lure tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå