AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Jeg har ganske så lys hud å har strevd med å finne en foundation som passer min hudtone, har hørt mye bra om jan thomas sin foundation så har hatt lyst til å prøve denne. Noen som har erfaringer med den? Testet nr. 15 i "moisture balance" (den flytende foundationen), og syns den passet ganske bra. Tenkte å kjøpe den på nettet, men prøver å finne ut om det finnes lysere toner enn nr 15... Noen som vet? Anonymkode: 7ab81...959
Nerine_ Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Nr 15 er ikke særlig lys. Og den er ganske gul. Ville ikke kjøpt den uten å ha prøvd den skikkelig og sett deg i speilet i dagslys.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Vet du noe om de andre fargene? Hva er lysest f.eks. Anonymkode: 7ab81...959
Nerine_ Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du noe om de andre fargene? Hva er lysest f.eks. Anonymkode: 7ab81...959 Tror 15 er lysest, de så iallefall det på Vita når jeg testet den. Så om du virkelig er lys bør du finne en annen den koster jo omtrent like mye som en foundation fra parfymeri, reis heller ditt å se litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå