Gå til innhold

hvor tar man egentlig med en 19 åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på date å ta et glass vin/øl, men ble brått litt usikker på hvor dette går? Er snakk om en eller to pils kl 16-19 på kvelden, er bare  litt redd for at   bartendere og ol. kan slå seg vrang, blir utrolig kleint for han om vi ikke får kjøpt liksom (jeg er 24). Tenkte egentlig på Cafe Sør siden jeg innbiller meg de er litt laxed på det der, men vet ikke om det er noe annet som kan funke bedre? Vil helst at det skal være litt stille og rolig også

Anonymkode: 805db...205

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cafe sør høres bra ut det da! Lykke til😊

Anonymkode: 27798...392

AnonymBruker
Skrevet

men pleier det ikke å være musikk der kom jeg på nå? faen freaker ut, føler det verste som kan skje er at det plutselig blir full konsert, eller at han ikke kommer inn og vi må begynne å lete etter nytt sted, kom på at Luna Park vel er åpen for alle, men det blir kanskje for kjipt? Han kommer utenbyes fra så vil gjerne vise han noe litt "Kult" (ja teit jeg vet .. ) 

Skrevet

restauranter er som regel safe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

men pleier det ikke å være musikk der kom jeg på nå? faen freaker ut, føler det verste som kan skje er at det plutselig blir full konsert, eller at han ikke kommer inn og vi må begynne å lete etter nytt sted, kom på at Luna Park vel er åpen for alle, men det blir kanskje for kjipt? Han kommer utenbyes fra så vil gjerne vise han noe litt "Kult" (ja teit jeg vet .. ) 

Jeg drar dit med venner og kjæreste ofte! Ikke noe problem å prate og kose seg! Slapp av, mann😆

Anonymkode: 27798...392

AnonymBruker
Skrevet

Ta er ikke en mann :erter:

Anonymkode: a6b75...f7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På cafe sør er det som oftest musikk ja, og det er 20 år aldersgrense.
Dra på et rimelig spisested og bestill øl der :)

Anonymkode: daffb...57a

AnonymBruker
Skrevet

McDonald's!

Anonymkode: aa356...8ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet han ikke selv hvor han kommer inn og ikke?

Anonymkode: fd4c4...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...