Gå til innhold

Sjalu ? Ta heller action og se hva han gjø på nettet !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Måtte vært til barna, for jeg er ingen spion ovenfor min samboer. :wink:

Skrevet

Synes det er litt drøyt å gjøre noe slikt. kanskje for å ha kontroll med hva barna gjør. Jeg hadde ikke likt om mannen min hadde gjort noe slik mot meg.

Hadde blitt rasende :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Å. nei, dette kan dere ikke gjøre mot mannen, men å sjekke mobil, lommebok og alt annet privat har dere ingen problemer med.

Større gjeng med hyklerhøner skal en lete lenge etter.

Skrevet

Er dette egentlig en mann som fisker etter hvordan NOEN kvinner flyr og snoker? Sorry mac, skjær ikke alle over en kam....

Gjest Anonymous
Skrevet
Fant denne siden og prøvde den på mannen. Utrolig hvor nyttig dette var. Han bor ikke her lenger.

http://www.blazingtools.com/bpk.html

Dersom du nå mener at du kastet ham på dør etter å ha benyttet deg av dette programmet, og da etter å ha 'funnet ut' hva han gjorde der - så blir jeg nysgjerrig på hva du fant ut.

Dersom du fant ut at han bruker all fritid du ikke er i samme rom som han til å søke på sex-flicks for å runke og holde på, så synes jeg du burde få deg en reality check.

Jeg synes personlig ikke det burde være slik, men noen burde åpne øynene dine. Du har vært blind lenge nok nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen ganger skulle jeg ønske det ikke var mulig å poste uten å logge seg inn.

Skrevet
Noen ganger skulle jeg ønske det ikke var mulig å poste uten å logge seg inn.

Samme her.....

Skrevet
Fant denne siden og prøvde den på mannen. Utrolig hvor nyttig dette var. Han bor ikke her lenger.

http://www.blazingtools.com/bpk.html

Forkastelig!

På barna kunne jeg gjort det, men på mannen min? IKKE TALE OM!!! :evil:

Skrevet

Hvis man føler en så vannvittig stor trang til å kontrollere hva samboer/ektefelle gjør både ved å sjekke data og mobil, er det noe alvorlig feil med enten forholdet eller en selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det behøver ikke være noe feil med forholdet, mange kan være farget av tidliger havarerte forhold hvor man har investert masse tillit, ærlighet, oppriktighet, kjærlighet og omsorg. Hva har man fått igjen for det :evil:

Jeg er ikke rar bare ikke fult så naiv på mine eldra dar! :tunge1:

Skrevet

det er en ting å være farget av dårlige erfaringer fra tidligere forhold, men man bør da klare å se at det er en selv som har tatt med seg disse tankene inn i forholdet, de sier faktisk ingenting om den man er sammen med!

har selv blitt sviktet grovt, og har selvfølgelig blitt farget av det, er heller ikke like naiv lenger, men jeg VET at dette er minner fra ett forhold med en annen mann! det sier ingenting om en annen mann.

dersom du treffer en mann som har vært sammen med ei psykodame, hvordan ville det føles om det var DU som ble behandlet som samme psykodame, kun fordi han har erfaringer fra det?

at han har dårlige erfaringer fra tidligere forhold, føles det godt at DU blir befengt med dårlige sider fordi han har truffet noen før deg som var dritt?

sett deg i hanshennes sted og tenk over hvordan du ville følt det.

selv med noen stygge erfaringer og uten å være naiv (for å gi folk en sjans er ikke å være naiv), så lever jeg mye etter to ting:

- vær mot andre som du ønsker andre skal være mot deg. dEt vil si at jeg idet minste prøver å sette meg i den andres sted og forsøke å forstå!

- uskyldig til det motsatte er bevist! ikke fordi jeg er naiv, men fordi JEG ville ønsket en sjanse til å vise hvem jeg er, selv om jeg møter en som har dårlige erfaringer. og da kan jeg ikke mindre en å gjøre det samme mot andre.

Skrevet
Det behøver ikke være noe feil med forholdet, mange kan være farget av tidliger havarerte forhold hvor man har investert masse tillit, ærlighet, oppriktighet, kjærlighet og omsorg. Hva har man fått igjen for det :evil:

Jeg er ikke rar bare ikke fult så naiv på mine eldra dar! :tunge1:

Nei, og da er det deg selv du må se på!!!!!!!!!!!!

Og tro meg, her har jeg en hel del dårlig ærfaring med menn som både har løyet og vært utro, men det gir meg ingen grunn til å tro det samme om min nåværende. En ting er å ikke være naiv, men en helt annen er å gå så langt at du sjekker til stadighet hva han driver med.

Hva i all verden forventer du ut av et forhold da om du ikke en gang stoler på typen din?

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med deg i mye, men den som ikke har noe og skjule, skjuler intet. Hvorfor hisse seg opp over at din bedre halvdel går deg i sømmene?

Hvis det ikke finnes noe er det vel lite trolig at vedkommende vil fortsette og snoke. Selv har jeg aldri forstått folk som hisser seg opp over at sambo "sjekker" mobilen jeg har ingenting spennende der. Tvert imot, hvorfor er telefonen blitt så privat og "hemmelig"?

Skrevet

Hvis man ikke kan stole på hverandre, er det nok et heller lite sundt forhold. Sjalusi bygger gjerne på dårlig kommunikasjon og misforståelser. Hvis det ikke er noe åpenlyst som gjør deg sjalu. Men å være sjalu på PC-en er vel litt drøyt.. Dette blir snoking, og det ville jeg ikke godttatt. Det er alltids noen ting man ønsker å ha for seg selv uten at det nødvendigvis er galturettferdig for den andre å ikke vite om.

Skrevet
Enig med deg i mye, men den som ikke har noe og skjule, skjuler intet. Hvorfor hisse seg opp over at din bedre halvdel går deg i sømmene?

Er helt enig i forrige gjest, men menn må uansett ikke glemme at kvinner er nysgjerrige av natur, og ordet privat ligger ikke i deres ordforåd.

Det kan jo være flere grunner til at ting ikke bør offentliggjøres innen husets fir vegger, først og fremst for å bevare husfreden. De minste bagateller kan ofte bli til ti høns.

Gjest Anonymous
Skrevet

*sniff, sniff* Lukter av raklame dette! Ser at det og bare er 3 dagers "free trial" , hvor mye finner man på den tiden? Med mindre alt gammelt blir hentet frem.

Gjest LoisLane
Skrevet
Å. nei, dette kan dere ikke gjøre mot mannen, men å sjekke mobil, lommebok og alt annet privat har dere ingen problemer med.

Eh...? FOr DET vet du mye om jeg gjør.

Høne kan du være sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...