AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Jeg har en bekjent som ikke har utdannelse, har levd på AAP i ett år og før det jobbet i svært lavtlønnede yrker. Kjøper dårlige, gamle biler og må ha hjelp av moren sin hver måned for å klare seg siden hun nå ikke har krav på mer AAP men heller ikke har skaffet seg jobb. Hun er over 40 år. I tillegg er hun ustelt, veldig stygge tenner og røyker som en skorstein. Gamle, slitte klær og ser generelt veldig fattig og sjuskete ut. Det stopper henne ikke fra å le av utseendet til menn, si at menn med lite hår er stygge (selv i hennes alder) og gjør narr av kvinner som har kjæreste med kulemage. Hun sier hun vil ha en mann som kan tilby henne å være hjemme og at de kan dra på dyre ferier og at hun kan få en dyr bil. Hun prøver seg på menn som er yngre enn henne og blir avvist stadig vekk. Jeg skjønner ikke hvordan man kan være så urealistisk når man er så gammel og har så lite å tilby selv? Anonymkode: 942e2...c40
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Hva så ? Hvorfor bryr du deg? Man kan ønske , og fortjene en god mann selvom man ikke har utdannelse og kjører gammel bil. Hun kan bli nydelig om hun hadde hatt råd til pene klær osv, og er hun god på innsiden så er det ingen som skal dømme hennes ytre. Anonymkode: b5785...909 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Hva mener du at partnere skal tilby måtte ha hverandre, i tillegg til kjærlighet, ts? Anonymkode: b5785...909 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Skal måtte tilby hverandre * (skrivefeil) Anonymkode: b5785...909
chouette Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 (endret) Tja. Menn faller for mye forskjellig. De færreste for lite tiltalende personlighet da. Da virker det som hun har. Ingen kan uansett nekte henne å ønske seg det. Endret 4. april 2018 av toothfairy
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en bekjent som ikke har utdannelse, har levd på AAP i ett år og før det jobbet i svært lavtlønnede yrker. Kjøper dårlige, gamle biler og må ha hjelp av moren sin hver måned for å klare seg siden hun nå ikke har krav på mer AAP men heller ikke har skaffet seg jobb. Hun er over 40 år. I tillegg er hun ustelt, veldig stygge tenner og røyker som en skorstein. Gamle, slitte klær og ser generelt veldig fattig og sjuskete ut. Det stopper henne ikke fra å le av utseendet til menn, si at menn med lite hår er stygge (selv i hennes alder) og gjør narr av kvinner som har kjæreste med kulemage. Hun sier hun vil ha en mann som kan tilby henne å være hjemme og at de kan dra på dyre ferier og at hun kan få en dyr bil. Hun prøver seg på menn som er yngre enn henne og blir avvist stadig vekk. Jeg skjønner ikke hvordan man kan være så urealistisk når man er så gammel og har så lite å tilby selv? Anonymkode: 942e2...c40 Livet skjer TS og det er ikke svart/hvitt. Ut i fra det du skriver kan det tenkes at hun ikke har hatt det så greit eller sliter med lav selvfølelse. At hun er over 40 år sier egentlig ikke så mye, for tid er relativt og den leger definitivt ikke alle sår. Har det slått deg at når hun beskriver andre som stygge så er det egentlig seg selv hun har i bakhodet fordi hun vet utmerket godt som du også påpeker at hun ikke ser fresh ut selv. Følelsen av å være en mislykket eller følelesen av ikke å være god nok kan fort bli til kritikk og latterliggjøring av andre. Kanskje ikke så sympatisk, men slik oppførsel har som regel en forklaring i egen selvfølelse og ikke ondskap eller dumskap. Siden du beskriver deg selv som en bekjent så kan hun ha noe å by på som du ikke kan drømme om. Anonymkode: 14d7d...e6e 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 Du skjønner vel at hun ikke er helt god i hodet? Anonymkode: 0fccb...312
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 Har en sånn venninne jeg også, bare at hun er i begynnelsen av 30 årene. Har alltid vært singel, og klager på kjærestene til venninnene våre, at de ville hun aldri gått for... Hun, derimot, har knapt hatt en kjæreste, bare ONSer... Anonymkode: d9d33...c09 2
Fru Uperfekt Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en bekjent som ikke har utdannelse, har levd på AAP i ett år og før det jobbet i svært lavtlønnede yrker. Kjøper dårlige, gamle biler og må ha hjelp av moren sin hver måned for å klare seg siden hun nå ikke har krav på mer AAP men heller ikke har skaffet seg jobb. Hun er over 40 år. I tillegg er hun ustelt, veldig stygge tenner og røyker som en skorstein. Gamle, slitte klær og ser generelt veldig fattig og sjuskete ut. Det stopper henne ikke fra å le av utseendet til menn, si at menn med lite hår er stygge (selv i hennes alder) og gjør narr av kvinner som har kjæreste med kulemage. Hun sier hun vil ha en mann som kan tilby henne å være hjemme og at de kan dra på dyre ferier og at hun kan få en dyr bil. Hun prøver seg på menn som er yngre enn henne og blir avvist stadig vekk. Jeg skjønner ikke hvordan man kan være så urealistisk når man er så gammel og har så lite å tilby selv? Anonymkode: 942e2...c40 En kan alltid drømme 1
Trolltunge Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 Kjenner heldigvis ikke noen slike kvinner, men har møtt på et par menn som er slik. Svært lite tiltalende å rakke ned på andre, og da blir det til at man legger enda bedre merke til at de ikke er noen roseblader selv. Ja, man blir automatisk svært mye mer kritisk til hvordan de ser ut, når de rakker ned på andre. Min far har en kompis som jeg tenkte på som smilende og hjelpsom. Utseende hans tenkte jeg igrunnen ikke så mye over, TIL han en dag kom med en tirade om småfeite og halvgamle kvinner på noen og 40 år, som trodde de var attraktive. Nei, det var det bare slanke kvinner på under 30 som var! Aldri i verden om han ville date en tykk gammel merr! Brått tok jeg et langt kikk på ham, og la merke til at han var like i underkant av 60, ganske rynkete og med poser under øynene, at tenner var ganske så gule, at leppene var ekkelt tørre, at øyebrynene var lange og bustete, og at han var både utrent og litt småfeit. Utiltalende ting, som jeg ikke hadde bitt meg merke til tidligere, fordi jeg anså ham som en ok fyr, men som ble veldig tydelig når han selv satte seg opp mot slanke unge kvinner vs. småtykke og halvgamle merr. Det var som at han satte lupe på seg selv, og det kom han ikke bra ut av, for å si det slik. Slik synes jeg alltid det er. Når noen snakker negativt om andre, så går det en automatikk i at man vurderer personen opp mot det de selv kritiserer, og faller de da gjennom, så er det særdeles utiltalende. Mens hadde de tiet, så hadde man neppe vurdert dem etter slike kriterier. 5
Gjest F S Skrevet 4. april 2018 #11 Skrevet 4. april 2018 Enig med deg TS, ut ifra det du beskriver. Noen er bare helt fryktelig lite selvkritisk. Men hun har vel noen "ekstrem-kvaliteter" da, som veier opp (?) Er ofte en viss sammenheng der... Og så var det disse beskyttelses-mekanismene man gjerne har, for å "overleve hverdagen". Det er i hvertfall ikke ei som doller seg bare for damene!! 😁Og kanskje ikke tar seg selv så høytidelig (?) ☺
SoWhat? Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 Det virker som om hun vil ha en mann som kan "redde" henne. Det kommer ingen ridder i skinnende rustning og tar henne med seg. Isteden for å drømme om det, bør hun legge om livet selv hvis hun vil. Å le av andre er kanskje tegn på litt dårlig både selvinnsikt og oppdragelse. Du må jo bare fortsette å irritere deg, eller så får du snakke med henne! Har løst mange problemer over vin og ost her gitt. Nei, men det er lettere å åpne opp litt etter et par glass vin. Og så tar dere fortsettelsen dagen etter. Enten forblir hun som hun er, eller hun ser at du kanskje har et poeng. Og det er jo lov å drømme om Det er det en vil. Sier ikke at det er null sjansar for at hun skulle skyte gullfuglen, men sannsynligheten er liten. Like barn leker best.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #13 Skrevet 4. april 2018 Alle kvinner vil ha en prins. Med formue. Som ser henne som en unik jomfru, til trass for hennes thousand cock stare. Alle kvinner. AWALT. Anonymkode: c3c6d...c53
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #14 Skrevet 4. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en bekjent som ikke har utdannelse, har levd på AAP i ett år og før det jobbet i svært lavtlønnede yrker. Kjøper dårlige, gamle biler og må ha hjelp av moren sin hver måned for å klare seg siden hun nå ikke har krav på mer AAP men heller ikke har skaffet seg jobb. Hun er over 40 år. I tillegg er hun ustelt, veldig stygge tenner og røyker som en skorstein. Gamle, slitte klær og ser generelt veldig fattig og sjuskete ut. Det stopper henne ikke fra å le av utseendet til menn, si at menn med lite hår er stygge (selv i hennes alder) og gjør narr av kvinner som har kjæreste med kulemage. Hun sier hun vil ha en mann som kan tilby henne å være hjemme og at de kan dra på dyre ferier og at hun kan få en dyr bil. Hun prøver seg på menn som er yngre enn henne og blir avvist stadig vekk. Jeg skjønner ikke hvordan man kan være så urealistisk når man er så gammel og har så lite å tilby selv? Anonymkode: 942e2...c40 Hvor stygge tenner snakker vi? Si til henne at røykinga går greit forsåvidt, men det er ikke så hot med rullings. Anonymkode: c8ec1...973 1
Anoia Skrevet 4. april 2018 #15 Skrevet 4. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle kvinner vil ha en prins. Med formue. Som ser henne som en unik jomfru, til trass for hennes thousand cock stare. Alle kvinner. AWALT. Anonymkode: c3c6d...c53 Du har jammen vært effektiv, som har rukket å bli kjent med alle kvinner i hele verden. 3
herzeleid Skrevet 4. april 2018 #16 Skrevet 4. april 2018 Synes igrunn det høres mest ut som en som ikke har det så veldig greit. Ofte tror jeg slik oppførsel er et uttrykk for at det er vondt å ikke finne eller bli valgt av noen, og at en velger å rakke ned på andre for å gi inntrykk og følelse av at det er en selv som velger andre vekk ikke motsatt. Jeg tenker ofte noe lignende om de som uttaler varianter av "hvis h*n ikke vil ha meg pga. fortiden/situasjonen/osv. min fortjener h*n meg ikke". Jeg tror mange av de som uttaler dette gjerne ville hatt mange av de de omtaler slik, om de selv ble valgt. Du skal ikke se bort ifra at noe tilsvarende gjelder for kvinnen nevnt i åpningsposten, at hun gjerne ville gitt mange av mennene hun rakker ned på en sjanse, om de var interessert i henne. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #17 Skrevet 4. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun sier hun vil ha en mann som kan tilby henne å være hjemme og at de kan dra på dyre ferier og at hun kan få en dyr bil. Hun prøver seg på menn som er yngre enn henne og blir avvist stadig vekk. Jeg skjønner ikke hvordan man kan være så urealistisk når man er så gammel og har så lite å tilby selv? Anonymkode: 942e2...c40 Tro kan flytte fjell..eller no Anonymkode: 502ca...00d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #18 Skrevet 5. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en bekjent som ikke har utdannelse, har levd på AAP i ett år og før det jobbet i svært lavtlønnede yrker. Kjøper dårlige, gamle biler og må ha hjelp av moren sin hver måned for å klare seg siden hun nå ikke har krav på mer AAP men heller ikke har skaffet seg jobb. Hun er over 40 år. I tillegg er hun ustelt, veldig stygge tenner og røyker som en skorstein. Gamle, slitte klær og ser generelt veldig fattig og sjuskete ut. Det stopper henne ikke fra å le av utseendet til menn, si at menn med lite hår er stygge (selv i hennes alder) og gjør narr av kvinner som har kjæreste med kulemage. Hun sier hun vil ha en mann som kan tilby henne å være hjemme og at de kan dra på dyre ferier og at hun kan få en dyr bil. Hun prøver seg på menn som er yngre enn henne og blir avvist stadig vekk. Jeg skjønner ikke hvordan man kan være så urealistisk når man er så gammel og har så lite å tilby selv? Anonymkode: 942e2...c40 Å gjøre narr av folks utseende er altså de rikes territorium? Anonymkode: 73acd...e10
GauteS Skrevet 5. april 2018 #19 Skrevet 5. april 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke hvordan man kan være så urealistisk når man er så gammel og har så lite å tilby selv? Hun har nok sine feil, men for min del tar jeg heller henne enn en som er ung og dum og i tillegg direkte ondskapsfull.
tøydokka Skrevet 5. april 2018 #20 Skrevet 5. april 2018 6 timer siden, herzeleid skrev: Synes igrunn det høres mest ut som en som ikke har det så veldig greit. Ofte tror jeg slik oppførsel er et uttrykk for at det er vondt å ikke finne eller bli valgt av noen, og at en velger å rakke ned på andre for å gi inntrykk og følelse av at det er en selv som velger andre vekk ikke motsatt. Jeg tenker ofte noe lignende om de som uttaler varianter av "hvis h*n ikke vil ha meg pga. fortiden/situasjonen/osv. min fortjener h*n meg ikke". Jeg tror mange av de som uttaler dette gjerne ville hatt mange av de de omtaler slik, om de selv ble valgt. Du skal ikke se bort ifra at noe tilsvarende gjelder for kvinnen nevnt i åpningsposten, at hun gjerne ville gitt mange av mennene hun rakker ned på en sjanse, om de var interessert i henne. Enig i dette. Det å rakke ned på menn som kan komme til å avvise henne blir en beskyttelsesmekanisme. Da gjør hun seg til den mektige part, nemlig den som avviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå