Gå til innhold

Installering av Norton Antivirus

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har slettet min gamle Norton antivirus for å laste ned ny, gratis via telenors nettsider (online.no). Etter at jeg har lastet ned programmet (har gjort det ørten ganger), og skal installere programmet, stopper det opp med denne meldingen: "Venter på at brukeren fyller ut registreringsskjema(er)".

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å komme videre. Har chattet med telenors folk to ganger uten at de har klart å hjelp meg videre. Har nå vært uten virusbeskyttelse i snart en måned, og har derfor ikke kunnet være noe særlig på internett...

Anne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å fylle ut det registreringsskjemaet, da?

Hvis du har online abonnement, er Norton gratis, da behøver du bare registreringsnøkkel, og kan selvfølgelig velge og ikke registrere produktet.

Hvis du ikke har abonnement der, må du vel fylle ut skjemaet for å få registreringsnøkkelen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men det kommer ikke opp noe skjema...

Skrevet

Men har du online abonnement slik at du får programmet gratis?

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, har abonnement, så jeg skal få programmet gratis. Litt ergerlig om det ikke går nå som jeg har slettet min gamle Norton som jeg hadde kjøpt.

Skrevet

Du må logge deg inn på dine sider, og hente registreringsnkoden.

Vinduet som du skriver koden inn i, popper opp i et nytt vindu, hvis jeg ikke husker feil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har forsøkt for n'te gang. Det popper ikke opp noe vindu eller annet sted hvor jeg kan skrive inn koden.

Skrevet

Merkelig... :klø:

Men det er herfra du har lastet ned programmet?

Har du forsøkt å laste ned en gang til?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lastet ned fra den tilsvarende siden for Norton Antivirus (Norton internet security anbefales ikke for datamaskiner eldre enn 3 år). Har antakelig forsøkt å laste ned over 20 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...