AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Får inntrykk av at når det kommer til høyde på partner så mener mange jenter at det er litt sånn jo høyere jo bedre? Jeg personlig ønsker ikke at partneren min skal være mer enn 10 cm høyere enn meg (altså jeg hadde ikke droppa drømmemannen av den grunn men dere skjønner), rett og slett fordi jeg vil føle meg litt på nivå med partneren min. Det som da overasker meg så veldig er type 1.50 lave jenter som skal ha guttene på 1.90-2 meter! Jeg kunne aldri vært sammen med noen som var så mye høyere, det blir jo som et barn som går tur med faren sin? Skjønner at høyde bare er et tall men det virker som mange veldig lave jenter bevisst søker veldig høye gutter. Og høye jenter. Alle vil ha veldig høye gutter. Og jeg skjønner bare ikke hvorfor. Skjønner at det er litt hot med noen som er litt høyere så man kan føle seg feminin og beskyttet og gå i høye heler og sånn uten å bli høyere selv, men altså når det nærmer seg en halv meter i høyde forskjell blir ikke det litt mye? Det hadde jo også passet mye bedre om folk gikk etter de som var litt høyere enn seg selv, så kan lave jenter gå etter lave gutter og høye jenter gå etter høye gutter. Er det bare jeg som har det sånn her eller? Hva tenker dere om stor høydeforskjell? Anonymkode: 67834...a81 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Jeg syns også det er greit med en mann som ikke er altfor høy. Nå har jeg vært sammen med en på 2 meter og en på 1,73 og begge er jo helt greie, men ulempen med en veldig høy mann er at det ikke akkurat er kyssehøyde på dem da. Jeg liker å stå og holde rundt og kose og kysse og det er litt vanskelig med en som er 30 cm høyere enn meg. Anonymkode: 5a36a...434 1
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Synes at når jeg ser jente 150/160 med mann 180/190/200 så ser det ut som en mann som går sammen med datteren sin. Jeg synes faktisk det ser sykt sært ut. Det blir på en måte «feil» i øynene mine. Min er nøyaktig 10 cm høyere enn meg, og det synes jeg er absolutt helt perfekt. Han har muskler her og der så blir litt kraftig og dermed så ser han litt større og høyere ut likevel.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Elsker høye menn er 1.72 selv og liker de 1.80 og oppover Anonymkode: f3379...7f0 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Jeg liker menn som er høyere enn meg (er selv 1.75), men alt over 1.90 blir alt for høyt for meg! Anonymkode: 77688...521 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får inntrykk av at når det kommer til høyde på partner så mener mange jenter at det er litt sånn jo høyere jo bedre? Jeg personlig ønsker ikke at partneren min skal være mer enn 10 cm høyere enn meg (altså jeg hadde ikke droppa drømmemannen av den grunn men dere skjønner), rett og slett fordi jeg vil føle meg litt på nivå med partneren min. Det som da overasker meg så veldig er type 1.50 lave jenter som skal ha guttene på 1.90-2 meter! Jeg kunne aldri vært sammen med noen som var så mye høyere, det blir jo som et barn som går tur med faren sin? Skjønner at høyde bare er et tall men det virker som mange veldig lave jenter bevisst søker veldig høye gutter. Og høye jenter. Alle vil ha veldig høye gutter. Og jeg skjønner bare ikke hvorfor. Skjønner at det er litt hot med noen som er litt høyere så man kan føle seg feminin og beskyttet og gå i høye heler og sånn uten å bli høyere selv, men altså når det nærmer seg en halv meter i høyde forskjell blir ikke det litt mye? Det hadde jo også passet mye bedre om folk gikk etter de som var litt høyere enn seg selv, så kan lave jenter gå etter lave gutter og høye jenter gå etter høye gutter. Er det bare jeg som har det sånn her eller? Hva tenker dere om stor høydeforskjell? Anonymkode: 67834...a81 8 minutter siden, Sjokoladeknask skrev: Synes at når jeg ser jente 150/160 med mann 180/190/200 så ser det ut som en mann som går sammen med datteren sin. Jeg synes faktisk det ser sykt sært ut. Det blir på en måte «feil» i øynene mine. Min er nøyaktig 10 cm høyere enn meg, og det synes jeg er absolutt helt perfekt. Han har muskler her og der så blir litt kraftig og dermed så ser han litt større og høyere ut likevel. Dette er nødvendig å si hvorfor? Slik holdning hører til fortiden. Hvite jenter kan ikke være med svarte gutter. Det ser så sykt sært ut. Det blir "feil" i mine øyne. Herregud, hvorfor kan ikke hvite kvinner holde seg til hvite menn, og svarte menn holde seg til svarte damer? Anonymkode: 165c4...17a 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 Flott med høye menn, men sier det innenforbi rimelighetens grenser, og for meg som er 167, går grensen ved ca 185, ikke noe stort høyere enn det foretrekker jeg, 183 er perfekt liksom Anonymkode: ab32f...402 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er nødvendig å si hvorfor? Slik holdning hører til fortiden. Hvite jenter kan ikke være med svarte gutter. Det ser så sykt sært ut. Det blir "feil" i mine øyne. Herregud, hvorfor kan ikke hvite kvinner holde seg til hvite menn, og svarte menn holde seg til svarte damer? Anonymkode: 165c4...17a Herregud, i en tråd om høydeforskjeller klarer du å trekke inn hudfarge. Anonymkode: 77688...521 11
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud, i en tråd om høydeforskjeller klarer du å trekke inn hudfarge. Anonymkode: 77688...521 Jeg trakk frem utdaterte holdninger Det er ganske stygt å si slikt om blandede par, og det er ganske stygt å si slikt om par med store høydeforskjeller. At dere ikke skjemmes. Anonymkode: 165c4...17a 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 Blir egentlig litt sur på lave damer som er sammen med høye menn. Det er jo bare å se på f.eks Will Smith. Sønnen hans ble jo 170. De har rett og slett kastet bort genene til Will Smith. Anonymkode: 10b35...98c 5
annebanane Skrevet 4. april 2018 #11 Skrevet 4. april 2018 (endret) . Endret 14. januar 2023 av annebanane 1
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er nødvendig å si hvorfor? Slik holdning hører til fortiden. Hvite jenter kan ikke være med svarte gutter. Det ser så sykt sært ut. Det blir "feil" i mine øyne. Herregud, hvorfor kan ikke hvite kvinner holde seg til hvite menn, og svarte menn holde seg til svarte damer? Anonymkode: 165c4...17a Til opplysning så er ikke jeg sammen med en hvit mann. Dessuten så kan man få et spesielt inntrykk av mannen, når høydeforskjellen er svært stor.
Gjest Frøken Diamant Skrevet 4. april 2018 #13 Skrevet 4. april 2018 Jeg er 158 cm.Eksen min er 194 cm.Gikk bra det,men foretrekker nok en som er litt lavere hvis jeg kan velge
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #14 Skrevet 4. april 2018 Jeg er 160 cm. Eneste som er litt plagsomt med venner og kjærester over 180 er at de må bøye seg ned for å høre hva jeg sier, når vi går tur. Anonymkode: 2d056...c7b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #15 Skrevet 4. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trakk frem utdaterte holdninger Det er ganske stygt å si slikt om blandede par, og det er ganske stygt å si slikt om par med store høydeforskjeller. At dere ikke skjemmes. Anonymkode: 165c4...17a Det handler om preferanser. Som om du ikke har noe liker eller ikke liker. Du ytrer jo meningen din her, drar inn hudfarge å greier selv om det ikke helt passer inn. Anonymkode: 4be29...356 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #16 Skrevet 4. april 2018 26 minutter siden, Sjokoladeknask skrev: Til opplysning så er ikke jeg sammen med en hvit mann. Dessuten så kan man få et spesielt inntrykk av mannen, når høydeforskjellen er svært stor. Synes du det var pent sagt? Hvilket inntrykk da? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler om preferanser. Som om du ikke har noe liker eller ikke liker. Du ytrer jo meningen din her, drar inn hudfarge å greier selv om det ikke helt passer inn. Anonymkode: 4be29...356 Det handler om å ikke omtale andre på en stygg måte men likevel få frem sin egen preferanse Anonymkode: 165c4...17a 2
Cata Skrevet 4. april 2018 #17 Skrevet 4. april 2018 Ikke bare du, nei. Opp gjennom årene har mine største crush vært lavere enn 180 cm. Selv er jeg ca 170 cm. Høyden er naturligvis ikke det viktigste, men skal man nå velge på øverste hylle så foretrekker jeg vel 175-180. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. april 2018 #18 Skrevet 4. april 2018 Jeg er 1.68, og foretrekker menn mellom 1.70 og 1.75. Er de over 1.80 syns jeg det blir for høyt.
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 4. april 2018 #19 Skrevet 4. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du det var pent sagt? Hvilket inntrykk da? Anonymkode: 165c4...17a Det som er dumt med sånne tråder som dette her, er at en bruker hekter seg oppi hva en annen sier og så avsporer gjerne tråden. Jeg synes den har avsporet nok nå.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #20 Skrevet 4. april 2018 Akkurat nå, Sjokoladeknask skrev: Det som er dumt med sånne tråder som dette her, er at en bruker hekter seg oppi hva en annen sier og så avsporer gjerne tråden. Jeg synes den har avsporet nok nå. Er det ikke dummere at brukere snakker ned andre for å fremme seg selv og sine preferanser? Seriøst, hva er vitsen med å prate så stygt om andre... Anonymkode: 165c4...17a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå