AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Del Skrevet 4. april 2018 Fordi jeg vet ikke om jeg tror på det. Er det noen som kan bevise at klarsynte faktisk eksisterer? Min mor har brukt ei som nevnte korrekt alder og situasjon ang min bror for eksempel, og hun har spådd meg og. Bare at svarene hun ga ang meg var ikke bestemte, men mer slik som er 50% sikkert. Jeg spurte om karrieren min ville bli vellykket eller om jeg burde satse på noe annet, innen en viss tid og der bommet hun litt. Hun sa at jeg burde satse på noe annet, men at jeg selv er den som innerst inne vet, og det ble mer vellykket enn hun skulle ha det til. En annen kvinne sa at det vil bli bedre "på nyåret" og hadde rett. Men det er en mann jeg sliter sånn med og glemme. Det føles nesten som han er en annen del av meg, hvis jeg kan beskrive det sånn da. Jeg har brukt masse masse krefter på å analysere ting, som jeg bare ser i ettertid var totalt bortkastet. Jeg bare lurer sånn på hvorfor vi traff hverandre og hvordan han ser på meg. Og om jeg bør gå for han/evt får en fremtid med ham... ? Anonymkode: e9587...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonsIvar Skrevet 4. april 2018 #2 Del Skrevet 4. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som kan bevise at klarsynte faktisk eksisterer? Nei 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 4. april 2018 #3 Del Skrevet 4. april 2018 Nei ikke gjør det. Er ikke verdt det. I verste fall får du merkelige råd, som du gjerne følger, og konsekvensene blir verre. Stol på deg selv og din refleksjon og dømmekraft i stedet. Det er mye mer verdt. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Del Skrevet 4. april 2018 Takk begge. Jeg føler meg bare så svak de gangene jeg virkelig søker svar på ting, men aldri vet om det stemmer for meg eller ikke, hva jeg selv tror på. Noen ganger vil man bare ha et svar på ting, fra noen som ikke vrir sannheten over tii det en selv ønsker. Jeg sier ikke at jeg gjør det, men jeg klarer ikke å vite sikkert, engang med hjelp av egen intuisjon. Anonymkode: e9587...f69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Del Skrevet 4. april 2018 En jeg kjenner ringte forskjellige spå tlf en periode, alle sa ulike ting.jeg fikk henne til å slutte,hun fikk det verre av disse telefonene..dropp det. Anonymkode: e6247...9b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Del Skrevet 4. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk begge. Jeg føler meg bare så svak de gangene jeg virkelig søker svar på ting, men aldri vet om det stemmer for meg eller ikke, hva jeg selv tror på. Noen ganger vil man bare ha et svar på ting, fra noen som ikke vrir sannheten over tii det en selv ønsker. Jeg sier ikke at jeg gjør det, men jeg klarer ikke å vite sikkert, engang med hjelp av egen intuisjon. Anonymkode: e9587...f69 Snakk med en pålitelig venn som kjenner deg godt i stedenfor Anonymkode: e6247...9b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #7 Del Skrevet 6. april 2018 Problemet er at du ringer en klarsynt og så er du ikke helt sikker på om du stoler på at det er rett og så ringer du en til og så sier den forskjellig fra den første og da må du ringe en tredje for å høre om det var en eller to som hadde rett. Og så baller det på seg. Eller du ringer bare en og du blir så fornøyd fordi den traff på et par ting "som hun ikke kunne visst på forhånd" og så stoler du på henne, men så må du spørre om en ting til og en ting til. Og det blir vanvittig mye penger. Ut av vinduet. Det som skjer, skjer uansett om en klarsynt har fortalt det til deg tidligere eller om du erfarer det selv. Når det er sagt så tror jeg at noen er klarsynte. Jeg tror på at det finnes de som kan fornemme fremtiden til folk. Jeg tror bare at de folkene ikke sitter på teletorg. Jeg tror det er slike som ikke roper ut om evnene sine og som ikke blir kommersielle. Jeg råder deg sterkt til å la være å ringe. Det er så lett å bli avhengig. Anonymkode: 62891...305 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8 Del Skrevet 6. april 2018 Har et tips til deg; Gogga på Karmøy. Kan ringe å bestille tlf tid eller få tid hjemme hos henne. Det er helt rart hvor godt hun traff på ting i fremtiden og ting hun fortalte om fortid/relasjoner etc som hun umulig kan vite om/gjette seg til. Anonymkode: 7b8e2...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #9 Del Skrevet 6. april 2018 se side 4😊 Anonymkode: 7b8e2...bd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #10 Del Skrevet 6. april 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: se side 4😊 Anonymkode: 7b8e2...bd6 https://kirken.no/globalassets/fellesrad/haugesund/folk-og-kirke/folk-og-kirke-august_2017.pdf Anonymkode: 36de6...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. april 2018 #11 Del Skrevet 6. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har et tips til deg; Gogga på Karmøy. Kan ringe å bestille tlf tid eller få tid hjemme hos henne. Det er helt rart hvor godt hun traff på ting i fremtiden og ting hun fortalte om fortid/relasjoner etc som hun umulig kan vite om/gjette seg til. Anonymkode: 7b8e2...bd6 Har hørt om henne. Har hørt at hun gjetter så vilt at hun faktisk ikke treffer med 50% av det hun sier engang. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den1m Skrevet 6. april 2018 #12 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Det står i bibelen om urene spådomsånder, og hun fra serbia på den kirke-pdf'en tror tydligvis bare at Jesus er en profet, ikke Guds sønn, og da ramler hun nok ut av kristendommen. Problemet med alt det her, er at du spør satan om en tjeneste når du kontakter sånne, og da setter du deg i gjeld til djevelen. Det ER kanskje noen med profetiske evner, men en skal være VELDIG forsiktig med sånt, fra et kristent perspektiv. Jeg fikk noe om det her ifra en annen kristen, rett før jeg leste denne tråden (akkuratt nå, ikke sett her før), så jeg tok det som et hint at jeg skulle svare. Gud kan snakke igjennom andre, men det kan og være onde ånder som gjør det. Hvem av de det er, skjønner vi bl.a ved å se det vi får opp mot hva det står i bibelen. Hvis dere skal ha et kristent perspektiv på dette her, så hold dere langt unna spåkoner osv. Hvis dere vil ha noe fra Gud, be om at det skal skje, enkelt og greit. Han gir deg det, hvis det er etter Guds vilje. Endret 6. april 2018 av den1m 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #13 Del Skrevet 6. april 2018 På 4.4.2018 den 17.26, AnonymBruker skrev: Men det er en mann jeg sliter sånn med og glemme. Det føles nesten som han er en annen del av meg, hvis jeg kan beskrive det sånn da. Jeg har brukt masse masse krefter på å analysere ting, som jeg bare ser i ettertid var totalt bortkastet. Jeg bare lurer sånn på hvorfor vi traff hverandre og hvordan han ser på meg. Og om jeg bør gå for han/evt får en fremtid med ham... ? Anonymkode: e9587...f69 Spør du pga Er det store avgjørelser i bildet her- er du singel? er han singel? Eller bare på generelt grunnlag... Anonymkode: f76c4...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #14 Del Skrevet 6. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et tips til deg; Gogga på Karmøy. Kan ringe å bestille tlf tid eller få tid hjemme hos henne. Det er helt rart hvor godt hun traff på ting i fremtiden og ting hun fortalte om fortid/relasjoner etc som hun umulig kan vite om/gjette seg til. Anonymkode: 7b8e2...bd6 Vel, jeg har vært hos Gogga selv, og absolutt ingenting av det hun spådde meg om har stemt. Kjenner flere andre som også har vært hos Gogga, og ingenting har stemt for de heller. Så at hun treffer på noen betyr definitivt ikke at hun treffer på alle. Anonymkode: 45483...a92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #15 Del Skrevet 7. april 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør du pga Er det store avgjørelser i bildet her- er du singel? er han singel? Eller bare på generelt grunnlag... Anonymkode: f76c4...6f5 Jeg er singel. Han har ingen som jeg vet eller grunn til å tro at han har noen. Anonymkode: e9587...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #16 Del Skrevet 7. april 2018 21 timer siden, jabx skrev: Har hørt om henne. Har hørt at hun gjetter så vilt at hun faktisk ikke treffer med 50% av det hun sier engang. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg har vært hos Gogga selv, og absolutt ingenting av det hun spådde meg om har stemt. Kjenner flere andre som også har vært hos Gogga, og ingenting har stemt for de heller. Så at hun treffer på noen betyr definitivt ikke at hun treffer på alle. Anonymkode: 45483...a92 Har ikke sagt at hun treffer på 100% alt og alle, men jeg har veldig god erfaring med henne. Samt to venninder til (hun ene har vært flere ganger). Så det holder for meg😊 Anonymkode: 7b8e2...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. april 2018 #17 Del Skrevet 7. april 2018 Når hun bommer så grovt på så mange så er det åpenbart at hun ikke har ekte evner. Hadde hun hatt ekte evner så hadde hun truffet mer konsekvent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 7. april 2018 #18 Del Skrevet 7. april 2018 RIng meg du. Jeg er like troverdig på å spå som de du evt ringer. Tar KUN 49,- minuttet og jeg snakker saaaaakte 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #19 Del Skrevet 7. april 2018 3 minutter siden, EvaLena skrev: RIng meg du. Jeg er like troverdig på å spå som de du evt ringer. Tar KUN 49,- minuttet og jeg snakker saaaaakte Hvorfor legger du ikke ved et nr? Anonymkode: e9587...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #20 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg har en jeg ringer. Som treffer. Anonymkode: 12a28...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå