smilla1 Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 Er du et katte eller hundemenneske? http://www.bt.no/konkurranse/index.jhtml;j...equestid=606852 Jeg er et hundemenneske! Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen. Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.
Lady Lovelylocks Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 Du er et hundemenneske Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen. Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.
LilleBille Skrevet 19. februar 2005 #4 Skrevet 19. februar 2005 Katt Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler. Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet.
Gjest Emera Skrevet 19. februar 2005 #5 Skrevet 19. februar 2005 Ble hundemenneske. Det hadde jeg ikke trodd.
Gjest Catwoman Skrevet 19. februar 2005 #6 Skrevet 19. februar 2005 Du er et kattemenneske Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler. Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet. (om jeg hadde kommet ut som noe annet hadde testen mistet sin troverdighet for min del )
Gjest Hel Skrevet 19. februar 2005 #7 Skrevet 19. februar 2005 Kattemenneske. Overrasker meg ikke. :-)
Arkana Skrevet 19. februar 2005 #8 Skrevet 19. februar 2005 Selvsagt ble jeg... ...kattemenneske Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler. Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #9 Skrevet 20. februar 2005 Jeg ble kattemenneske!!! :o Du er selvbevisst, og har trolig flere nære venner som du vil beholde hele livet. Du tiltrekkes av verdens mysterier, og setter pris på interessante samtaler. Som kattemennesker flest, verdsetter du intelligens, ynde og uavhengighet.
Gjest GreenSky Skrevet 23. februar 2005 #12 Skrevet 23. februar 2005 Kattemenneske, overraskende nok.
koldbruna Skrevet 23. februar 2005 #14 Skrevet 23. februar 2005 Kattemenneske.Overrasker meg i grunnen ikke.
-Fisken- Skrevet 23. februar 2005 #15 Skrevet 23. februar 2005 Du er et hundemenneske Som hundemenneske, er du glad i å ha det gøy. Du får lett nye venner og setter pris på en vill kveld på byen. Du liker å prøve nye ting, og blir ikke flau om det går skeis fra tid til annen. Du har et åpent sinn og et trofast hjerte, og verdsetter lojalitet, lydighet og vennlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå