AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Del Skrevet 4. april 2018 Hei. Jeg har klart å forvikle meg inn i en litt vanskelig situasjon. Jeg skal prøve å forklare det i korte trekk. For 3 år siden var vi en gang 3 gode venner som fant på masse moro sammen. Men for 2 år siden, sendte 2 av disse melding til meg på facebook og sa de ikke ville være venn med meg mer. Jeg godtok det valget de tok. Men for ca noen måneder siden kom hun ene krypende tilbake (Har brytet vennskapet med meg flere ganger) Og sendte meg melding på face for å si unnskyld, og så godhjerta som jeg er, tilga henne. Men det som er litt kjedelig er at det vennskapet består nå kun av at hun baksnakker hun 3 vennen vi hadde. (de har ikke kontakt i dag på grunn av ulike årsaker) Og jeg har ikke noe vondt å si om henne, og valgte i går å sende den 3 vennen vi hadde, en melding på face for å skrive at jeg håper det går bra med henne. Nå kommer situasjonen: Burde jeg fortelle hun vennina mi det? (Hun som kom krypende tilbake) At jeg har sendt melding til hun vi var så god venn med. De går ikke overens den dag i dag, men jeg føler jo nesten at om jeg ikke sier noe så blir det feil også. ettersom jeg ikke vil være med på baksnakkingen, og har prøvd å stoppe den flere ganger. Anonymkode: 63e57...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Del Skrevet 4. april 2018 Skaff nye venner Anonymkode: 8cbc8...01c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1188 Skrevet 4. april 2018 #3 Del Skrevet 4. april 2018 Nye venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Del Skrevet 4. april 2018 Tipper dere er unge, har vært ung selv, men aldri hatt så dårlige venninner som det der. Det er sånn enkelte oppførte seg på barne og ungdomsskolen. Ikke la deg bruke og kaste, finn ekte venninner Anonymkode: a1422...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. april 2018 #5 Del Skrevet 5. april 2018 Hold deg unna hele gjengen og gi hun som krøyp tilbake om at nå gidder du ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #6 Del Skrevet 5. april 2018 Nei du har ingen rapporteringsplikt om hvem du har kontakt med . Men du burde droppe begge to etter min mening Anonymkode: 8c471...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå