AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Saken er, jeg treffer to menn samtidig. Mann nr 1 har jeg møtt flere måneder, men kan ikke gå inn i et forhold med han nå og det vet han. Jeg har vært 100% ærlig med han der. Men han er snill, god, omtenksom og jeg tror kanskje han er forelsket i meg. Han sender meg ofte meldinger om at han savner meg, det er godt å møte meg +++. Vi klaffer egentlig fint sammen, har lik humor og jeg kan vel prate med han om alt. Men jeg er ikke forelsket i han pga visse ting som har holdt meg veldig mye tilbake. Men så har jeg også tenkt, om jeg virkelig var forelsket ville jeg kanskje ikke brydd meg? Jeg har prøvd å dumpe han 2 ganger faktisk, men så skriver han ting og jeg får dårlig samvittighet. Jeg vet at det aldri vil bli oss uansett, hvertfall ikke på veldig lang tid. Mann nr 2 har alt på stell. Vi møtes ikke like ofte, men han er og snill og omtenksom, generøs. Har ikke møtt han lenge nok til å vite OM vi kunne blitt et par. Tilfeldigvis kom han innom meg i påsken og har deretter møtt min familie (foreldre etc). De likte han veldig godt, så han hadde absolutt "passet" inn der Vet jeg er en umoralsk tøs, så trenger ikke moralpreken. Har ikke fortalt dette til en sjel.. Vil gjerne vite om andre har vært i samme situasjon, mye sannsynlig vil det være sjakktrekk å dumpe begge? Anonymkode: be9a7...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå