Gå til innhold

Hvor mye pizza pleier du å spise?

Ephemera

Anbefalte innlegg

Er så kjekt her, vi deler en grandis. Aldri kjøpt to pizzaer om sambo hadde akutt behov for et stykke til, da kunne jeg sikkert avsett et stykke eller to. Blir ganske så mett så :ler: Big One klarer jeg nesten å spise en halv en, om jeg tvinger det i det (men hvorfor skulle jeg gjøre det, den er jo ikke sååå god en gang :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er meget sjelden at jeg spiser ferdigpizza, men jeg kunne lett ha spist en hel. Ja, jeg spiser som en mann ( :ler: ), men så er det heller ikke så mye "mat" i ferdigpizzaer akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Jeg kan jo uansett spise så mye jeg vil. Legger ikke på meg, er her i min perfekte vekt. Så jeg spiser alt fra en halv til 3/4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser uten problem en hel grandiosa eller tilsvarende.

Og jeg er GLAD i pizza, både kjøpe- og hjelmmelaget. Spiser det sikkert minst 3 ganger i uka.

Det hender, hvis jeg gidder lage salat eller har noe grønt hjemme, at jeg bare tar en halv pizza med salat: Har funnet ut at det er kjempegodt å legge den halve pizzaen på en seng av ruccola og bønner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Meg og sambo deler som regel slik at det blir 4 stykker på hver, men om han er skikkelig sulten så får han mitt 4 stykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...