CheapChampagne Skrevet 20. februar 2005 #21 Del Skrevet 20. februar 2005 Blir mett av den lille grandisen jeg, mens venninna mi, som er en tynn liten spjæling sluker den store grandisen lett.. Skjønner ikke hvor hun gjør av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 20. februar 2005 #22 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg spiser to biter. Dersom jeg kunne spise alt jeg ville uten å tenke på formene hadde jeg glatt spist en hel, så det er ikke det at jeg er naturlig småspist, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #23 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg spiser to biter. Dersom jeg kunne spise alt jeg ville uten å tenke på formene hadde jeg glatt spist en hel' date=' så det er ikke det at jeg er naturlig småspist, nei [/quote'] Sånt tenker jeg ikke på når jeg har pizza foran meg. Skulle ønske jeg klarte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 20. februar 2005 #24 Del Skrevet 20. februar 2005 Ja, men jeg har faktisk vært over 30 kilo tyngre enn jeg er nå, så jeg har desverre nødt til å tenke sånn. Hele tiden. Huff :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 20. februar 2005 Da er du flink pike!! Men er det ikke dritt det der med forbrenning?? Det ble ikke tatt positivt opp når jeg nevnte det i en annen tråd her, men er vi ikke enige om at vi kunne ønske å trykke i oss masse godsaker uten å legge på oss av det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. februar 2005 #26 Del Skrevet 20. februar 2005 Klarer en halv grandis, nesten en hel riestorante mozarella eller nesten en halv bigone.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #27 Del Skrevet 20. februar 2005 Spørs hvor sulten jeg er seff. Kan klare opptil en halv grandis, eller 2 biter. Kommer an på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #28 Del Skrevet 20. februar 2005 Å gud nå ble jeg sulten! :o Kunnespist en hel halv pizza nå iallfall! Til vanlig er det en kvart som holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 20. februar 2005 #29 Del Skrevet 20. februar 2005 Grandis: 3/4 Originale og av lignende størrelse: 1 Jeg har også venninner som klarer å spise en hel Grandis, og de er så små og spinkle, atte. Skjønner ikke det, jeg. Men ferdigpizza-konsumet her i huset gikk drastisk ned etter at jeg leste varedeklarasjonen og energiinnholdet. Det er ikke slankekost, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 20. februar 2005 #30 Del Skrevet 20. februar 2005 Men er det ikke dritt det der med forbrenning?? Det ble ikke tatt positivt opp når jeg nevnte det i en annen tråd her, men er vi ikke enige om at vi kunne ønske å trykke i oss masse godsaker uten å legge på oss av det?? Jo, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #31 Del Skrevet 20. februar 2005 De få gangene vi spiser grandiosa, så deler jeg og kjæresten en. Han spiser litt mer enn meg. Med hjemmelaget derimot...der er jeg kriminell. Prøver å gi meg etter 2 store biter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 20. februar 2005 #32 Del Skrevet 20. februar 2005 Før kunne jeg spise en hel grandiosa. Nå spiser jeg 2-3 stykker. Det er vel nesten en halv? Uansett så spiser jeg ikke så mye ferdiggmat for tiden siden jeg er på slanker'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #33 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg spiste grandiosa for ikke så lenge siden, jeg spsite tre stykker, det ble vel ca en kvart pizza eller noe (de tre minst jeg fant) Det er fordi jeg ikke liker sånn pizza da. Hjemmelaget, som er mye mer mat i, spiser jeg vel egentlig ikke mer enn 2 stykker, 3 om de er små, men det er jo dobbelt så mye mat i dag. Der stopper jeg fordi jeg er mett, for den er god Men jeg er nok av dem med høy forbrenning jeg, så jeg kan spise så mye pizza jeg bare vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #34 Del Skrevet 21. februar 2005 Hjemmelaget, som er mye mer mat i, spiser jeg vel egentlig ikke mer enn 2 stykker, 3 om de er små, men det er jo dobbelt så mye mat i dag. ---------------------------------------------------------- + Men jeg er nok av dem med høy forbrenning jeg, så jeg kan spise så mye pizza jeg bare vil. Det hadde jeg trodd på, om du sa at du spiste 1-2 hele pizzaer alene jevnlig og var tynn likevel. Er det sånn stjernene gjør det, kanskje? Sier "jeg kan spise akkurat hva og hvor mye jeg vil", og så vil det si miniporsjoner likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #35 Del Skrevet 21. februar 2005 Det hadde jeg trodd på, om du sa at du spiste 1-2 hele pizzaer alene jevnlig og var tynn likevel. Er det sånn stjernene gjør det, kanskje? Sier "jeg kan spise akkurat hva og hvor mye jeg vil", og så vil det si miniporsjoner likevel? Nja, altså: jeg spiser kanskje bare 2-3 pizzastykker, og kanskje ikke de kjempestore posjonene. Jeg spiser heller ofte. Ja, i perioder har jeg spist frokost, frokost "del2" noen timer senere, lunsj, noe før middag, middag og kveldsmat. Det er noen år siden det nå da, nå spiser ikke like ofte. Så, vel, altså, om jeg hadde likt grandiosa, så hadde jeg spist en hel en. Jeg har laget pizza med like lite mat i som dem, (tynn og nesten ikke fyll) og da spiser jeg hele alene, men når jeg og min samboer lager pizza (hver lørdag) er det med tykk bunn og masse fyll, og den er større enn grandiosa da, og jeg spiser altså kanskje ikke mer enn 3 stykker (mer om jeg ikke har spist på mange, mage timer, men jeg HAR jo nesten alltid spist 3-4 timer tidligere) men det er i matmengde tilsvarende ca en hel grandiosa (spørs jo litt hvor store stykker man snakker om, ikke sant?) Jeg spiser forøvrig potetgull og sjokolade, og drikker brus, hver helg. Jeg spiser meg mett til frokost, lunsj og middag, og spiser noe før jeg legger meg. Jeg har hele mitt liv spist alt det jeg har hatt lyst på. Jeg er nok ikke STORSPIST, men jeg spiser ikke miniposjoner. Akkurat av grandiosa spiste jeg miniposjon ja, men det var altså fordi det ikke var noe godt, men pizzaen var vel egentlig ikke delt i mer enn 6 når jeg tenker meg om. (jeg feilregna litt i sted, for jeg glemte i farta at vi hadde to pizzaer) Hvordan kan du, på bakgrunn av hvor mange pizzastykker jeg spiser (uten å vite hvordan vi deler en pizza..) "vite" at jeg bare spiser miniposjoner? Du tror automatisk på dem som sier de har dårlig forbrenning, men ikke på meg som sier jeg har høy forbrenning? Jeg er undervektig. Det har jeg vært hele mitt liv. Jeg har altså spist alt jeg ville, av mat og snop, aldri slanket meg i løpet av mine 25 leveår, og er likevel undervektig. Men, nei, høy forbrenning kan jeg ikke ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #36 Del Skrevet 21. februar 2005 2, max 3 mellomstore stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 21. februar 2005 #37 Del Skrevet 21. februar 2005 1/2 Grandis - sånn ca. (Med unntak av når jeg er gravid...begge gangene jeg har oppdaget at jeg er gravid så har jeg spist en hel Grandis dagen før og fortsatt vært sulten...men dette er en digresjon...). hadde jeg syntes Grandis var bedre hadde jeg nok spist mer... Zmurfen og jeg deler lett en stooor Peppes, f.eks. Skjønner ikke at noen kan bli mett av en bit eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 21. februar 2005 #38 Del Skrevet 21. februar 2005 Originale, Dr. Oetker: 1 Spiser veldig sjelden Grændis, men i så fall: 3/4 (Og så spiser jeg det siste stykket ikke så lenge etterpå) :oops: På restaurant: Italiensk: 1 hel uten problemer. Eller en halv av type Peppes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 21. februar 2005 #39 Del Skrevet 21. februar 2005 Ingen problemer med å spise en hel grandiosa eller 3/4 Big One.. Eller tilsvarende av hjemmelagd pizza. Antagelig klart å spise 2 av de "små" pizzaene (Mia, etc) om jeg først "ga meg selv lov". Jeg prøver så godt jeg kan å slanke meg, men mat er jo så GODT! Og det er jo omtrent umulig å IKKE spise masse mat.. (og pizza er en av favorittrettene mine). Er 156 høy og veier litt over 60 kg, så ikke så enormt stor jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. februar 2005 #40 Del Skrevet 21. februar 2005 Sist jeg spiste grandis ble jeg stappmett av 3 biter... (altså under en halv pizza). Og det er vel stort sett det jeg pleier å spise. Hvis jeg er skikkelig sulten kan jeg spise 4 biter! Ellers passer en liten grandiosa stort sett ganske bra til meg, det hender det blir litt igjen. Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå