fruenge Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei For noen dager siden var det en diskusjon ang orkideer i en brudebukett, se på denne; http://www.kvinneguiden.no/cgi/bryllup/mar...d=150&min=&max= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg skal ha en som ligner denne, men jeg skal ha rosa-lilla orkideer og mye grønt, litt perler osv. Den skal være smal og LANG! Fikk se et bilde av denne i blomsterbutikken, de hadde laget den og brukt den i en avisannonse. Smeltet totalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 hei dere! Flott at dere er så flinke til å gi ut informasjon. Havfruen: har du bilde av buketten din? Den høres veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 Desverre har jeg ikke bilde av den. Med jeg er overbevist om at den kommer til å bli veldig fin. Så to forslag på orkide-buketter. Den ene var laget med utgangspunkt i en orkide-ranke (mange på en stilk), mens den andre hadde løse orkideer festet inn i buketten. Jeg er usikker på hvilken teknikk som er brukt på de bildet Furenge viser til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå