AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Det kan gå flere ganger mellom hver gang han liker mine bilder på insta, til og med 1 døgn gamle bilder. I går la hun ut et bilde ganske sent på kvelden, mot midnatt, og det samme gjorde jeg. Han hadde ikke vært pålogget på et par timer da, men når jeg så på hennes profil i dag, så hadde liket bildet hun la ut, men ikke mitt, som til og med var litt nyere :/ dette er en kollega av han som begynte der etter jeg sluttet. Jeg liker han men jeg tør ikke vise det. Han har vist interesse, men noe sier meg at han liker henne bedre. Nettopp det at han liker omtrent alt hun legger ut, men mitt av og til bare. Hun er litt penere, kortere og har større pupper. Jeg følte meg bare litt for ung og tenkte at jeg blir såret likevel, så jeg ville vente. men jeg liker han virkelig, og prøver å glemme han/bli forelsket i andre menn, men jeg får ikke følelser for dem. Anonymkode: 99743...dfe
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Hva har du å tape Hi? Du har det vondt allerede og gjør ingenting. Inviter han med ut på en kaffe eller lunsj. Det vil ikke skje noe når du har oppført deg avisende. Du får ta steget og ta ansvar for ditt eget liv. Det hjelper ikke å trykke seg ned i møkka i kun rein spekulasjoner. Anonymkode: 6a4f1...baa 1
Hedy Lamarr Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har du å tape Hi? Du har det vondt allerede og gjør ingenting. Inviter han med ut på en kaffe eller lunsj. Det vil ikke skje noe når du har oppført deg avisende. Du får ta steget og ta ansvar for ditt eget liv. Det hjelper ikke å trykke seg ned i møkka i kun rein spekulasjoner. Anonymkode: 6a4f1...baa Enig. Og kanskje er hun flinkere fotograf enn deg, ts? Jeg har aldri tenkt på at når jeg "hjerter" noens bilde på insta, så kan det tolkes som at jeg er forelsket i fotografen - jeg "liker" bare de bildene jeg synes er fine. 1
Gjest Overrasket Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Alt dette basert på store pupper og instagram?
Elaine Marley Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Høres ut som du bruker litt for mye tid på Instagram. Jeg trodde egentlig ikke at hjertene på Instagram betydde noe annet enn at personen likte bildet av en eller annen grunn. Kanskje du leser inn en større betydning enn det nødvendigvis er? Enten så må prøve å glemme han eller så kan du prøve å vise interesse. Enkelt å si, men å sitte og plage seg selv sånn hjelper ingenting og vil bare få deg til å føle deg verre. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Du må ikke henge deg opp i sånt. Håper for din skyld at du er veldig ung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå