Gå til innhold

Kan man plutselig BLI bifil el lesbisk??

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien
Skrevet

Jeg er av og til litt forvirret. :roll: Har alltid vært frisinnet og åpen for det meste her i livet :)

Jeg har alltid trodd at man er "som man er" fra begynnelsen av, og at det heller er selverkjennelsen som mangler når homofile eller lesbiske forsøker å leve et heterofilt liv. Likevel har jeg blitt litt i tvil om dette virkelig kan stemme. En jente jeg gikk sammen med på vidregående har feks hatt flere mannlige kjærester, som hun også har bodd sammen med. Har aldri oppfattet henne som "skeiv" på noe vis. Nå, har hun plutselig blitt forelsket i en dame :o

Riktignok sliter hun med psykiske problemer, men altså... Er hun bifil? Er hun lesbisk? Har hun vært heterofil, eller har hun alltid vært bifil/lesbisk :klø:

Hva tror eller vet dere andre, kan man rett og slett ikke forutsi legningen sin, og kan den plutselig endre seg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger vel latent hos enkelte å være bifil. Men det kan jo være sånn at de ikke har truffet den rette eller den de tenner på. Når det skjer så kommer den bifile siden fram.

Tror ikke at man plutselig blir lesbisk sånn helt uten videre.

Gjest Seleena
Skrevet

Nei, eg trur alle er født lesbiske/homofile. Det er kun samfunnet som gjer at han eller ho kanskje ikkje finn det ut før seinare. Normer osv...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er sikkert noen som har gått rundt hele livet og vært sammen med menn, og trodd de har vært heterofile. Og så møter de plutselig den rette, som viser seg å være av samme kjønn som dem selv. Og blir helt forvirret.

Jeg tror ikke man kan styre sånt, jeg. Det kommer alt an på personene man forelsker seg i.

Skrevet
Nei, eg trur alle er født lesbiske/homofile.

Og jeg som trodde jeg var født hetrofil. :o

Beklager avsporing, klarte ikke å la være.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke alltid vært skeiv.

Jeg var oppriktig forelsket i de to første kjærestene mine, som var gutter da.

Men da jeg møtte kona mi var det bare "noe som sa klikk" (sitat slutt) :ler:

Men om man er født sånn, eller om man blir sånn...hvem vet. Det er vel noe som genetikerene kommer frem til om noen år.

Gjest Anonymous
Skrevet

De homofile jeg har møtt og snakka med, har sagt de merka det tidlig, kansje i begynnelsen av tenåra.

Jeg tror ikke det er fryktelig uvanlig å bytte side seinere i livet.

Jeg lurer litt på å prøve å ha sex med en annen gutt, men jeg kan overhodet ikke se for meg at jeg skulle kunne forelske meg i noe annet enn ei jente. Hvis det nå likevel skulle skje så - ja ja, håper det i tilfelle blir gjensidig he he.

Hver enkelt må vel bare finne ut hva man liker og tørre å handle utifra det.

Skrevet

Helt klart NEI,man blir ikke bare lesbisk eller bifil,det er noe medfødt.

Snakker ut fra egne erfafringer da jeg selv er lesbisk.

Da jeg var ung ville kjeg ikke være det,jeg fortrengte det. Noe mange dessverre gjør.

Jeg hadde flere guttekjærester,var nesten på nippet til å gifte meg min tidligere guttekjæreste.

Jeg ville være som "alle andre" ville ikke stikke meg ut med en annen legning! Da jeg var 15-16 år var homofili et sårt tema,og ikke så akseptert i samfunnet som det er i dag.

Jeg tror at at alle som bare blir lesbisk ,som mange sier,vet at dem har vært hele tiden,men har endelig turt å komme ut av det berømmelige skapet!

Gjest Valhalla
Skrevet

Man vil nok finne en kur for homofili etterhvert, om man gidder å forske på det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Helt klart NEI,man blir ikke bare lesbisk eller bifil,det er noe medfødt.

Snakker ut fra egne erfafringer da jeg selv er lesbisk.

Det er ikke sikkert alle er som deg.

Skrevet

Are skrev :

Jeg har da ikke påstått at alle er som meg heller da!!

Skrevet
Jeg tror at at alle som bare blir lesbisk ' date='som mange sier,vet at dem har vært hele tiden,men har endelig turt å komme ut av det berømmelige skapet![/quote']

.. så du påstår alle de som sier at de ikke har hatt lesbiske/homofile følelser før de som voksne som treffer et menneske de blir forelsket i - lyver.. :klø:

Hvorfor i all verden skulle de lyve om det - når de som voksne velger å stå frem med den legningen de da har oppdaget.

Skrevet

Lillebille: Jeg påstår det ikke,jeg sier at jeg tror det!

Det handler ikke om å lyve,det handler om at han eller hun har oppdaget det som eldre,men at legningen har dem alltid hatt,altså mener jeg at det er medfødt.

Og jeg mener også at mange ,som jeg skrev tidligere,har en viss anelse på hva ens legning er ,men ikke tør å leve den ut pga diverse årsaker!

Nå snakker jeg ut hva jeg mener! Det er ikke noe jeg påstår og som jeg vet er rett!!

Skrevet

Jeg tror at forelskelse og kjærlighet ikke har noe med hva slags kjønn personene har. Men litt hva man tiltrekkes av og miljø osv osv.

Finnes jo jenter som jeg har tenkt at; f%¤n at ikke ho er en gutt.. men det går vel på hva man er opplært til at er normalen...

MEN dette er min teori da :oops:

Gjest Seleena
Skrevet

:ler: Sorry du er nok lesbisk.

Beklager feilen.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke lest hele tråden, men ja, du kan bli forelsket og begjære en av ditt eget kjønn.

Opplevde det selv, to ganger, men hun ene var i teamet (og man blander ikke kortene), hun andre var gift, og vi visste ikke riktig hva han villet sagt..dessuten var det vinter, ikke vår...

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste ikke hovedinnlegget engang, før nå...

Jeg tror man kan endre seg... eller hva vet jeg. Selv har jeg kun hatt to konkrete "forelskelser" i to jenter, og det ble ikke noe forhold. Jeg hadde også type, dvs samboer.

Og å involerere samboere, i jentesex, blir rene galskapen, eller kan bli.

Jeg forelsker meg lett i menn, men kun to ganger i kvinner.

Skjer det igjen, og jeg er singel, så velger jeg å gå lengre og se hva som skjer, har inntrykk av at jenter fatter litt mer enn menn (beklager gutter..)

vega

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjer det igjen, og jeg er singel, så velger jeg å gå lengre og se hva som skjer, har inntrykk av at jenter fatter litt mer enn menn (beklager gutter..)

Ha ha ha, jeg har tenkt samme tanken, men i andre retninga da. Jeg kan aldri tenke meg at jeg skulle forelske meg i en gutt, men guttekjæreste kunne jammen vært praktisk. Ikke noe mer feminint sludder med hinting og dikke-dikk :ler:

*springer og gjømmer meg*

Skrevet

Ha ha ha, jeg har tenkt samme tanken, men i andre retninga da. Jeg kan aldri tenke meg at jeg skulle forelske meg i en gutt, men guttekjæreste kunne jammen vært praktisk. Ikke noe mer feminint sludder med hinting og dikke-dikk :ler:

*springer og gjømmer meg*

Løp fort, Are, løp fort :hoho:

nieda, skjønner tanke gangen.. har hørt det fra gubben et par ganger.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

kommentarer? javel. aner ikke hva dere ler slik av...

og skravler om. Jeg er i alle fall ingen fare for de få mennene på kg, har nok irl. En venn av meg (trudde jeg) sa til meg på muddy waters, for par uker sia, at han hadde nok venner, er livred slikt, etter tjue lange år, ikke glemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...