AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Har en venninne som dessverre er utro. Funnet en elsker og er med han. Hun forelsket. Ville du sagt at du så elskeren på Tinder? Anonymkode: 6bec2...ba4
Gjest Alterego666 Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Jeg trodde alle bortsett fra meg er på Tinder.....
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Jeg hadde sveipet til høyre på han. Da har du bevis på at han er der, at han er aktiv der inne og finner deg attraktiv. Blir hun furt så får du minne henne på at hun tross alt er mindre til å stole på enn det han er. Så ville jeg bedt henne sjekke seg for kjønnssykdommer og la være å ha ubeskyttet sex med kjæresten sin frem til hun får svar fra legen. Anonymkode: 9af30...6e1
crashbunny Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg trodde alle bortsett fra meg er på Tinder..... neida det er to av oss 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Hvorfor? Hun er jo utro.. Ingen er bedre enn den andre (bortsett fra mannen hennes da - om ikke han er utro også) Anonymkode: 54a0d...fa8 2
Gjest Alterego666 Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 5 minutter siden, crashbunny skrev: neida det er to av oss Jøss! De to siste hvite neshornene.😀
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 Nei, elskeren er jo ikke den som er i noe forhold, så han kan være på tinder så mye han vil. Men jeg ville helt klart sagt fra til henne at hvis hun ikke sier fra til kjæresten sin selv, så gjør jeg det!!!! Ingen fortjener å bli bedratt av sin partner!!! Jeg har droppa venninder selv som er utro fordi jeg vil ikke omgås sånne folk eller støtte det!!! Kan virkelig ikke være på besøk der å vite hun er utro, å snakke med kjæresten som kommer hjem fra jobb når jeg er på besøk, og late som ingenting. Anonymkode: 010e7...2a8 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 Sliter med at hun er det og har sagt det til henne, men ikke kuttet henne ut. Tror gjerne jeg skal si det. Jeg kjenner ikke elskeren, men har vist bilde. Anonymkode: 6bec2...ba4
Hr. Aktiv Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 5 timer siden, crashbunny skrev: neida det er to av oss 3.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå