Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket at jeg har en tendens til å havne bak folk, med mindre jeg snakker med dem alene/går tur. I dag tok jeg følge med en kompis til en cafe å det som skjedde var at vi snakket sammen men han gikk litt før, når jeg skulle knytte skoen så sto han skrått og gikk sakte bort mens han ventet, snudde seg et par ganger osv. Han er ikke slem ellers men med de andre venninnene så går han på siden med dem? Har en annen kompis i gjengen som også er litt som meg, han går enten alltid bak eller foran. Skal jeg legge noe i det?

Anonymkode: 1caee...b8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han respekterer deg ikke 😳

Anonymkode: 3d18e...a9b

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han er flau over deg.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Han er flau over deg.

Omg:flau:

Anonymkode: 1caee...b8e

Skrevet

Det betyr ingenting.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud, ikke legg noe i det! Noen går litt fortere enn andre og mange syntes til og med det er ubehagelig å gå på rekke og rad, det kan også være uhøflig å oppta hele fortauet med å gå ved siden av hverandre i bredden sånn.
Spesielt når man bare går til og fra et sted så er det helt vanlig at den ene går litt foran og bak enn den andre, men såklart er man på romantisk spasertur sammen der man skal prate dypt og se hverandre i øynene så er det vanlig å gå helt ved siden av hverandre.

Anonymkode: 6fef4...1ee

Skrevet

Jeg er den som pleier å gå foran andre, men jeg går veldig fort. Jeg klarer ikke å bare subbe avgårde, men må jo ta meg sammen noen ganger og gå ved siden av. Jeg mener ikke noe galt med det og er i alle fall ikke flau eller ikke respekterer de.

Trur ikke du skal legge så mye i det

AnonymBruker
Skrevet

549929_10151687598212598_15962048_n.png

Anonymkode: 0b142...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...