AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Bruker du maskara oppe og nede, eller bare oppe? Isåfall; hvorfor? Jeg har alltid brukt bare oppe. Har brune øyne, brunt hår. Om det har noe å si. Hva er best? Hva får øynene til å se større ut? Anonymkode: 0f5d5...4cf
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Glemte også spørre: Bruker dere vippetang? Hvorfor/Hvorfor ikke? Er ikke så flink med sminke og maskara er det eneste jeg bruker. Har gjort det samme siden jeg var 12 år. Er nå 28 Ts Anonymkode: 0f5d5...4cf 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 (endret) Bruker opp og nede, ser rart ut med bare oppe eller nede, bruker eyeliner i tillegg.Bruker ikke vippetang. Endret 4. april 2018 av Catalina Culès
Munchlax Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Bruker mascara både oppe og nede siden jeg har lyyyyse øyevipper. Ser dumt ut om de er "usynlige" nede og helt sorte oppe. Bruker ikke vippetang. Det gidder jeg ikke å ta meg tid til om morgenen. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Bruker opp og nede, ser rart ut med bare oppe eller nede, bruker eyeliner i tillegg. Eyeliner oppe og nede? Eller gjør du sånn fancy cat-eye ting? Det ser så fint ut, men ga opp etter to forsøk. Ble bare rart på meg ts Anonymkode: 0f5d5...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Bruker kun mascara oppe. Har veldig lange vipper nede, så det ser veldig rart ut hvis de blir helt svarte i tillegg. Ser ut som om jeg har en edderkopp i trynet. Bruker vippetang, men ikke eyeliner Anonymkode: 276dc...980 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 Som mann tok det et minutts tid før jeg skjønte hva "nede" betød i denne sammenhengen. Begynte virkelig å lure en liten stund. Anonymkode: a39eb...634 22
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 Har samme farger som deg, og bruker bare oppe. Har veldig mørke øyevipper uansett, så mascara gir meg bare mer lengde. Bruker nede om jeg skal på fest eller har mye øyeskygge. Bruker ikke vippetang, vippene er naturlig krøllet nok. Anonymkode: 4254d...a75 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eyeliner oppe og nede? Eller gjør du sånn fancy cat-eye ting? Det ser så fint ut, men ga opp etter to forsøk. Ble bare rart på meg ts Anonymkode: 0f5d5...4cf Nei, eyeliner bruker jeg bare nede, litt sånn smokey eyes.
Perelandra Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 Bruker mascara bare oppe, og bruker en myk eyeliner nede. Jeg har lyse/usynlige vipper, og synes mascara både oppe og nede blir for kraftig.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #11 Skrevet 4. april 2018 Jeg bruker oppe og nede for å få øynene til å se større ut, men tar bare ytterst på undervippene og ikke innerst. Mascara nede gjør også at en ser eldre ut, så det er veldig aldersbetinget om det ser best ut sånn eller ikke. Hvis du vil at øynene skal se større ut hjelper det mye å legge en nude eyeliner på våtkanten, vippebøyer på vippene oppe, og litt shimmer i øyekroken Anonymkode: 7a99d...bac
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 Jeg har både opp og nede, men det kan ha sammenheng med at det ser helt merkelig ut med bare farge oppe for jeg er super-blond og har følgelig veldig lyse vipper og bryn:P Blir for sterkt skille rett og slett. Vippetang får jeg ikke til å bruke:P Så bruker en mascaratype som løfter vippene litt:) Anonymkode: 00e83...ece
Salka Skrevet 5. april 2018 #13 Skrevet 5. april 2018 Bruker mascara både oppe og nede og kajal bare bare nede. Bruker ikke vippetang, det har jeg aldri giddet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #14 Skrevet 5. april 2018 Bruker kun mascara på de øverste vippene de få dagene jeg gidder å ha det på. Jeg har små øyne, og synes de ser enda mindre ut om jeg har både oppe og nede, det blir litt voldsomt liksom. Når jeg var yngre og brukte mascara jevnlig, så trodde jeg det så penere ut å ramme inn hele øyet..Jo mer jo bedre Anonymkode: 1b17b...33d 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #15 Skrevet 5. april 2018 De få gangene jeg bruker mascara har jeg på både oppe og nede. Bruker ikke vippetang. Jeg har mørke øyenvipper og synes det er så styrete å fjerne mascara så derfor gidder jeg ikke bruke det til vanlig. Anonymkode: 05d24...2e0
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. april 2018 #16 Skrevet 5. april 2018 Jeg bruker stort sett bare oppe. Har mørke/sorte øyevipper, så mascara gjør "bare" at de ser lenger og tykkere ut. Øyevippene nede er ganske lange, så jeg synes ofte det blir litt "edderkopp" hvis jeg tar mascara på dem.
laperla Skrevet 5. april 2018 #17 Skrevet 5. april 2018 Hvis jeg bruker mascara, tar jeg kun mascara på de øvre vippene. Dette fordi det ser bedre ut enn hvis jeg påfører mascara på vippene nede også. Har ganske lange vipper. Bruker sort mascara, og nude eyeliner for at øynene skal se større ut, og ikke minst for å få et mer våkent blikk. Vippetang har jeg, men bruker den sjeldent. 1
Gjest Peanut Skrevet 6. april 2018 #18 Skrevet 6. april 2018 På 4.4.2018 den 13.06, multe skrev: Bruker mascara både oppe og nede siden jeg har lyyyyse øyevipper. Ser dumt ut om de er "usynlige" nede og helt sorte oppe. Mine er lange og «usynlige» nede, men jeg synes for min del at det ser dumt ut med mascara der og, så jeg bruker bare mascara oventil og så eyeliner nede.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #19 Skrevet 6. april 2018 3 minutter siden, Peanut skrev: Mine er lange og «usynlige» nede, men jeg synes for min del at det ser dumt ut med mascara der og, så jeg bruker bare mascara oventil og så eyeliner nede. Nede under øynene? Altså, ikke nedentil.. Anonymkode: 294c1...fda
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #20 Skrevet 6. april 2018 kun oppe til hverdags. Da bruer jeg ikke annen sminke. Og kun litt maskara slik de blonde vippene får litt farge, men ikke mye lengde. Skal jeg pynte meg bruker jeg oppe og nede. Samme med eyeliner, legger den også oppe og nede angs vippekanten. Anonymkode: e21e3...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå