Gjest HanneK Skrevet 19. februar 2005 #1 Skrevet 19. februar 2005 I bygda vår skal det opprettes en ny privat barnehage. Alle som har meldt seg inn og skal ha barna i barnehagen er også med på å planlegge og utvikle barnehagen. Da vi skulle sette navn på barnehagen skulle vi alle sammen komme med ett eller flere forslag hver. En barnefar foreslo at barnehagen skulle hete ”tisserumpe barnehage”. Først lo alle sammen, men så ble det klart at han mente det seriøst! Det skulle representere moderne frihet, barnslighet og humor. En kvinne reiste seg og spurte om mannen var vel bevart. Og det var han! Seriøs som bare det! Hvordan hadde du reagert?
L@dy Skrevet 19. februar 2005 #2 Skrevet 19. februar 2005 Jeg hadde nok begynt å le ja, mer av barnefaren enn av selve forslaget. Og jeg må si jeg er veldig nysgjerrig på hvordan han mener at navnet ”tisserumpe barnehage” representere moderne frihet og barnslighet. At barn har både tiss og rumpe er vel ikke noe nytt og "moderne" og at det er barnslig selv om det tilhører barn, vel det har jeg nå ikke tenkt på en gang. Tja, humor...vel, du sa jo at folk lo, og jeg ser humoren i det, på en litt "syk" måte". Om mine foreldre hadde sagt jeg hadde gått i en barnehage som het tisserumpe barnehage så hadde jeg ledd av det ja. Ok, jeg hadde spurt han om navnet skulle representere foreldrene eller barna som var i barnahagen. Men utover det så hadde jeg brydd meg fint lite om han. Jeg hadde ikke giddet å hisse meg opp og laget noe styr over det. Jeg kan tenke meg det er en del foreldre som blir veldig, veldig opprørte over dette, men det synest jeg er unødvendig. Jeg hadde nok bare gått og flirt av hele mannen.
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #3 Skrevet 19. februar 2005 Tror nok jeg hadde ledd, ja....... helt til jeg hadde skjønt at det var seriøst ment....... da hadde jeg nok svart ganske tørt; ja, ja og snudd meg vekk
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #4 Skrevet 19. februar 2005 Jeg ser hverken frihet, barnslighet eller humor i navneforslaget hans. Men det spiller jo ingen rolle, dere skal vel ha avstemming og da vil jo hans forslag falle. Men jeg hadde nok rødmet svært ukledelig hvis det hadde vært min mann. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå