AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Har vært igjen om noen aborter og det viste seg at crinone og albyl hjalp meg. Det ble sagt at når jeg ble gravid igjen skulle jeg begynne på dette. Fikk positiv test i dag men legen har ingen ledig time før slutten av neste uke. Så lenge vil jeg ikke vente. Har både crinone og albyl hjemme så lurer på om jeg bare skal starte selv. Mer reddnfor å miste ved å ikke starte på dette og vente til neste uke legetime. Tror jeg bare starter. Kan vel ikke være farlig Anonymkode: f8817...6cf
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Har du brukt det før? Og du tidligere har fått dette og brukt dette i samråd med lege og skal gjøre det på samme vis nå og du har blitt fortalt at dette er det du skal gjøre? Da hadde jeg begynt. Går selv på albyl-e og klexane pga flere MA og SA, nå ser det ut som det går det veien og det er takket være medisinene. Ellers ville jeg møtt opp hos legen på sånn akutt morgen time, den første timen de har åpent og ting er akutt. Har sittet der og sett småforkjøla folk på «akutt» time, så den er åpen for alle tydeligvis. Vil si din situasjon er mer akutt da. Anonymkode: 6adcf...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå